عملیات قوای هوایی روسیه در سوریه شرایط را برای حمله نیروی نظامی این کشور مساعد ساخت

© Russian Defense Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر عملیات قوای هوایی روسیه در سوریه شرایط را برای حمله نیروی نظامی این کشور مساعد ساخت
عملیات قوای هوایی روسیه در سوریه شرایط را برای حمله نیروی نظامی این کشور مساعد ساخت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
الکساندر کینشاک سفیر فدراسیون روسیه در سوریه در مصاحبه ای با آژانس خبری"ریانوستی" گفت: حملات نیروی هوا- فضای روسیه طی چند روز ضربات سختی را بر مواضع ترویست ها وارد کرده و شرایط را برای حمله ارتش سوریه مساعد ساخته است.

وی افزود:" با نتایج این عملیات فکر میکنم باید افتخار کنیم." آنچه ما در کوتاه ترین مدت توانستیم در سوریه انجام دهیم، شرکای ما ، ائتلاف بین المللی به رهبری امریکا نتوانستند طی یک سال انجام دهند و ما تنها طی چند روز عملکرد های موثر و کارامدی را انجام داده و ضربه ای جدید به زیر ساخت های گروه تروریستی "دولت اسلامی" داعش وارد کنیم و در نتیجه شرایط مناسبی را برای آغازعملیات زمینی نیروی نظامی سوریه برای از بین بردن آنها مساعد ساختیم.

قابل ذکر است، روسیه از تاریخ 30 سپتامبر بر درخواست بشار اسد رئیس جمهور سوریه حملات هوایی خود را علیه داعش در خاک این کشور آغاز کرد. قوای هوایی روسیه طی این مدت، 450 حمله رزمی انجام داده و 300 تروریست، کمپ های آموزشی، فرماندهی مرکزی، انبارسلاح و مهمات و دیگر مواضع تروریست های داعش را در خاک سوریه را از بین برده است.

علاوه براین، چهار کشتی روسیه 26 راکت کروز را به مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه شلیک کرده است. ائتلاف بین المللی به رهبری امریکا مواضع داعش را از ماه سپتامبر 2014 در سوریه بدون هماهنگی با مقامات سوریه و شورای امنیت سازمان ملل آغاز کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала