نتایج نشست وزرای امور داخله اتحادیه اروپا: اخراج مهاجرین از اتحادیه اروپا ضروری است

© Sputnik / Sergey Stroitelevنتایج نشست وزرای امور داخله اتحادیه اروپا: اخراج مهاجرین از اتحادیه اروپا ضروری است
نتایج نشست وزرای امور داخله اتحادیه اروپا: اخراج مهاجرین از اتحادیه اروپا ضروری است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کنفرانس سران وزارتخانه های امور داخله اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ برگزار شد . موضوع اصلی این کنفرانس بحران مهاجرین ناشی از هجوم پناهندگان از شرق میانه و آفریقا بود. در این کنفرانس وزرای امور داخله و خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا و نمایندگی از کشورهای ترکیه، سوئیس، ناروی، بالکان و کشورهای دیگر اشتراک داشتند.

در پایان این کنفرانس شورای اتحادیه اروپا 400 میلیون یورو اضافی برای مبارزه با بحران پناهندگان در اروپا اختصاص داد. طبق پیش نویس بودجه جدید، کشورهایی که مهاجرین سوریه را می پذیرند، 300 میلیون یورو دریافت می کنند. علاوه براین 100 میلیون یورو به منظور تامین کمک های اضطراری به صندوق کمک به مهاجرین واریز می گردد.

علاوه بر بودجه اضافی، شورای اتحادیه اروپا در نظر دارد با اخراج پناهندگانی که درخواست پناهندگی شان رد شده است، به حل این بحران کمک کند.

پیش از این، روزنامه تایمز گزارش داد که اتحادیه اروپا قصد دارد، حدود 400 هزار مهاجر را دیپورت کند. علاوه بر این، پلان اخراج مهاجران غیر قانونی طرح شده و کمپ های مخصوصی برای جلوگیری از فرار این پناهجویان در نظر گرفته شده است.
شورای اتحادیه اروپا طی بیانیه اعلام کرد، "ما تمام اقدامات لازم را برای اطمینان از بازگشت موثر مهاجران به کشورشان انجام میدهم. اشتراک کنندگان این کنفرانس بر این باور اند که بحران فعلی ممکن است مدت طولانی ادامه داشته باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала