ساعات کاری در سویدن به شش ساعت کاهش می یابد

© Sputnik / Kalinikov  /  مراجعه به بانک تصاویر ساعات کاری در سویدن به شش ساعت کاهش می یابد
ساعات کاری در سویدن به شش ساعت کاهش می یابد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدتهاست که کاهش ساعت کار روزانه از هشت ساعت به شش ساعت در جامعه سویدن بحث می‌شود. در مورد پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و تاثیر آن بر سلامت کارکنان و کارگران نظرات متفاوتی وجود دارد.

در حال حاضر شرکت های بزرگ سویدن از کارمندان خود خواسته است تا از فعالیت در شبکه های اجتماعی خودداری کنند و ساعت کاری خود را به منظور افزایش بهره وری کارمندان شادتر از هشت ساعت به شش ساعت کاهش میدهند. هدف اصلی کاهش ساعات کاری در سویدن، صرفه جویی انرژی کارمندان در زمان کاری و سرحال بودن آنها برای لذت بردن از زندگی شخصی شان اعلام شده است.

با وجود حفظ معاش ماهیانه، ساعات کاری مدیران کسب و کاری که زمان کاری شان دو ساعت کاهش یافته نشان میدهد که چنین اقدامی باعث بهبود بهره وری کار و شاد بودن آنها شده است.

از این به بعد کارمندان سویدنی زمان بیشتری را برای سپری کردن با خانواده هایشان و ورزش کردن دارند. کارمندان با خوشحالی و رضایت محل کار شان تا آغاز روز کاری دیگر ترک می کنند. در عین حال، این شرکت های بزرگ از کارمندان خود خواسته است تا در طول ساعات کار از فعالیت در شبکه های اجتماعی و دیگر فعالیت های منحرف کننده خودداری نمایند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала