وزارت دفاع فدراسیون روسیه- حملات طیاره "SU-25" قوای هوایی روسیه به پناهگاه دولت اسلامی در شهر ادلب – انبارهای سلاح، مواد سوخت تروریست های داعش را کاملا نابود ساخت

© Sputnik / Dmitriy Vinogradov /  مراجعه به بانک تصاویر Sputnik Exclusive: Russian Sukhoi jets at airfield near Latakia
Sputnik Exclusive: Russian Sukhoi jets at airfield near Latakia - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هژده عملیات قوای هوایی روسیه علیه دولت اسلامی داعش در خاک سوریه

شب گذشته 10 طیاره قوای هوایی روسیه به پرواز درآمده و ضربات سنگینی بر مواضع و پناهگاه های تروریستان در سوریه وارد کرد و در نتیجه هفت پناهگاه آنها نابود گردید. در حملات مستقیم قوای هوایی روسیه، مرکز فرماندهی دولت اسلامی داعش در منطقه "DAR TAAZZA" در شهر حلب درهم کوبیده شد. همچنین طیاره "سو-25" مرکز اصلی فرماندهی داعش را در منطقه "Maaret En NUUMAN" در شهر ادلب با خاک یکسان ساخت. در نتیجه این حملات، پناهگاه ها، انبارهای سلاح و مواد سوخت داعش کاملا از بین رفته است. علاوه براین، یک نقطه که شبه نظامیان داعش آن را به عنوان ایستگاه ترمینال و انبار مهمات بزرگ مورد استفاده قرار میدادند، در نتیجه حملات قوای هوایی روسیه نابود گردید.

مرکز فرماندهی دیگر دولت اسلامی که آن را با بتن به طور بسیار مستحکم در منطقه مسکونی در شهر حما ساخته بودند، در حملات هوایی طیاره "سو-24" نابود شد. تجزیه و تحلیل ویدیو هایی که از این حملات گرفته شده، نشان میدهد ،دهها ماشین حالا، تجهیزات نظامی، سلاح های کالیبر بزرگ و سلاح های کوچک نیز نابود شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала