پوتین: روسیه قصد ندارد در درگیری سوریه فرو برود

© Sputnik / Sergei Guneyevولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مجلس سنا روسیه اجازه استفاده از نیروهای مسلح در خارج از جمله در سوریه را صادر کرد

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اعلام کرد درگیری سوریه به خاطر دخالت وقیحانه خارجی شدت پیدا می کند اما با وجود اینکه مجلس سنا پارلمان روسیه اجازه استفاده از نیروهای مسلح در خارج از جمله در سوریه را صادر کرده، مسکو قصد ندارد بطورتمام و کمال در این درگیری در خاورنزدیک فرو برود.

ولادیمیر پوتین امروز خاطرنشان ساخت درگیری در سوریه از دلایل گوناگونی ناشی شده و به خاطر دخالت وقیحانه خارجی شدت پیدا می کند. 
پوتین در نشست مشورتی با شرکت اعضای دولت کشور گفت:" شرکت روسیه در عملیات ضد تروریستی در سوریه بر اساس حقوق بین المللی و مطابق با درخواست رسمی رئیس جمهوری عربی سوریه انجام می شود. بخصوص می خواهم خاطرنشان سازم که درگیری در سوریه دارای ریشه های عمیق بوده و از دلایل گوناگونی ناشی شده است. تضادهای بین دولتی و تضاد های سیاسی داخلی، مذهبی و قومی از جمله آنها است که در نتیجه دخالت وقیحانه خارجی شدت پیدا کرده اند. باید تاکید کرد که ما با در نظر داشتن تمام این ملاحظات قصد نداریم تا سر در این درگیری فرو برویم".
امروز طیارات جنگی قوای هوایی روسیه حملات خود به مواضع تروریست های داعشی در سوریه را آغاز کردند. ستر جنرال سرگئی شایگو، وزیر دفاع روسیه به همتایان خود در سازمان پیمان امنیت جمعی اطلاع داد طیارات قوی هوایی روسیه ماشین های نظامی، مراکز ارتباطی و دیپو های اسلحه ، مهمات و سوخت متعلق به تروریست های داعشی را بمباران می کنند.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала