افتتاح مرکز فروش اعضای بدن انسان توسط داعش

© Photo / LiveLeakداعش
داعش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دولت اسلامی "داعش" مرکز فروش اعضای بدن انسان را در شهر موصل افتتاح کرد.

سعید ماموزینی سخنگوی رسمی حزب دمکرات کردستان عراق در مصاحبه ای با اسپوتنیک گفت: ساکنان شهر موصل پس از تصرف این شهر توسط شبه نظامیان داعش مجبور شدند، از این شهر فرار کنند. به گفته وی، گروه تروریستی داعش در این شهر "کلینیک مخصوصی" را به منظور فروش اعضای بدن انسان راه اندازی کرده است.

به گفته ماموزینی، تروریستی های داعش این مرکز را در تاریخ 13 جولای سال 2015 راه اندازی کرده و این مرکز را به افتخار صدام حسین رهبر پیشین عراق نامگذاری کردند. عملیات های جراحی را داکتران داعش انجام میدهند. شورشیان داعش اعضای بدن ساکنان محلی را از بدنش جدا و به مشتریان پولدار به فروش می رسانند. به گفته وی، بسیاری از ساکنان موصل با فقر دست و پنجه نرم می کنند و مجبور اند به دلیل نبود کار اعضای بدن خود را بفروشند تا از گرسنگی نمیرند. به این خاطر چیزی دیگر غیر از فروش اعضای بدن برای آنها باقی نمانده است. گروه تروریستی داعش اسیران، بازماندگان جنگ و زندانیان خود را به مرگ تهدید می کنند و یا اینکه آزادی سریع در قبال فروش اعضای بدن آنها شرط میگذارند. شورشیان داعش اعضای بدن را به قیمت 4 میلیون دینار (حدود 3.3 هزار دالر) خریداری می کنند و به قیمت بسیار بالایی به فروش می رسانند. فروش اعضای بدن تقریبا در تمام عراق انجام می شود. وی افزود: ما به خوبی میدانم که شورشیان داعش اعضای بدن انسان را به سوریه ارسال می کنند.

سخنگوی حزب دموکرات کردستان عراق همچین گفت: اکثر ساکنان موصل پس از تصرف موصل پیش از ورود آنها به این شهر که حدود چهار میلیون نفوس داشت، فرار کردند. زمانی که این شهر توسط داعش اشغال شد، بسیاری ها فرار کردند و در حال حاضر تنها یک میلیون نفر در آن باقی مانده است.

© Sputnik / Hikmet DurgunSaid Mamuzini
Said Mamuzini - اسپوتنیک افغانستان
Said Mamuzini
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала