عربستان سعودی اماده است 200 محراب مسجد برای پناهندگان در المان اعمار کند

© Flickr / Image Editorعربستان سعودی اماده است 200 محراب مسجد برای پناهندگان در المان اعمار کند
عربستان سعودی اماده است 200 محراب مسجد برای پناهندگان در المان اعمار کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امادگی عربستان سعودی برای اعمار مساجد در المان

مقامات عربستان سعودی اماده اند کار ساختمان 200 محراب مسجد در المان برای مهاجرین از سوریه — با توافق با مقامات المان — تمویل کند. ریاض تامین امکان مناسک مذهبی برای مهاجرین از شرق نزدیک را در خارج وجیبه اخلاقی خود میداند. در این باره روزنامه Frankfurter Allgemeine Zeitung خبر داده است.

مولفین مقاله به این نظرند که از جانب عربستان سعودی این منطقی و درست می بود که مهاجرین را می پذیرفت و بدینوسیله نقش رهبری کننده خود را در منطقه تحکیم می بخشید. انها بجای این یمن — فقیرترین کشور شرق نزدیک، جای که 80% مردم به حساب کمک های بشری زندگی مینمایند، را بمبارد میکنند.

روزنامه اینتیرنیتی Lenta.Ru یاداوری میکند که عربستان سعودی صدور جواز کار را در سال 2011 زمان قطع کرد، وقتیکه در سوریه جنگ اغاز شد. عربستان سعوذدی در سال 2014 به تعداد 561 مهاجر پذیرفت و فقط به 100 درخواست کننده موقف پناهندگی داده است.

کمیساری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان (UNHCR) پیشبینی میکند که در سال 2015 از طریق بحیره مدیترانه به اروپا 400 هزار پناهنده وارد خواهند شد و در سال 2016 تعداد پناهندگان به 450 هزار نفر و بیشتر از ان خواهد رسید. پیشبینی میشود که بخش اعظم پناهندگان در المان جاگزین خواهند شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала