میدویدیف به شهریان و مهمانان مسکو به مناسبت روز شهر تبریک گفت

© Sputnik / Mikhail Klimentiyev /  مراجعه به بانک تصاویر دمیتری میدویدیف
دمیتری میدویدیف - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تجلیل روز شهر در مسکو

دمیتری میدویدیف صدراعظم روسیه در میدان سرخ به شهریان و مهمانان مسکو به مناسبت روز شهر تبریک گفت. رئیس حکومت اظهار داشت که پایتخت روسیه — این نه تنها شهر عصری و پرتحرک، بلکه شهر «هوشمند»، مناسب برای زندگی و کار است و همچنان دعوت بعمل اورد که وجیبه در برابر تاریخ را نباید فراموش کرد و مسکو را حفاظت نمود.

میدویدیف در مراسم گشایش روز شهر در میدان سرخ گفت: " ما می بینیم که چگونه به سرعت مسکو مستقیماً در برابر چشمان ما تغییر میکند. او تلاش میکند که نه تنها عصری و پرتحرک، بلکه، طوریکه معمولاً گفته میشود، شهر هوشمند، مناسب برای زندگی و کار، دلچسپ برای جوانان، جذاب برای توریستان و برای توسعه تشبثات، گشاده برای همه، با ستندرت بلند زندگی هم در مرکز و هم در نواحی اطراف باشد. شهر با مواصلات معاصر و پیچیده ترین راه های عبوری و تونل ها باشد".

صدراعظم روسیه گفت: شاروالی و حکومت مسکو برای این کار مساعی زیادی بخرج داده است. منجمله 18 ایستگاه نو میترو افتتاح شده، نمایشگاه سراسری دستاوردهای اقتصاد ملی بازسازی شده و یکی از بزرگترین اکیاناروم در جهان، همچنان کاخ های ورزش های روی یخ و ستدیوم های فوتبال اعمار شده اند. میدویدیف در اخیر ضمن تبریک به شهریان و مهمانان شهر به مناسبت روز شهر گفت:" من باور دارم که ما مشترکاً باهم، با درک وجیبه خود در برابر تاریخ، مسکو را حفاظت خواهیم کرد، بر موفقیت های زیادی نو دست خواهیم یافت و پایتخت خود را بهتر خواهیم ساخت. بگذار مسکو انکشاف نماید و ما را مسرور سازد و ما با غمخواری از ان مواظبت خواهیم کرد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала