امریکا به هیچ وجه نمی تواند روسیه را شکست بدهد

© AP Photo / Bullit Marquezاردوی امریکا
اردوی امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امریکا نمیتواند با مصارف هنگفت نظامی علیه روسیه پیروز شود

نشریه Foxtrot Alpha مینویسد: امریکا میتواند سالانه 600 ملیارد دالر در عرصه نظامی مصرف نماید. اما نمیتواند در جنگ متعارفی علیه روسیه پیروز شود.

ریانووستی خبر میدهد: به نظر تایلر راحوزی اساس گزار نشریه Foxtrot Alpha، روسیه قادر است در چندین جبهه و در نقاط مختلف بجگند، این کشور منابع کافی برای جنگ های هیبریدی "ترکیبی" را دارد که اردوی روسیه را به قشون شکست ناپذیر در مقابل امریکا و ناتو مبدل نموده است.

ریا ودیرنو جنرال امریکا میگوید:"ما امریکای ها فهمیدیم که اروپای شرقی مشکلات لوژیستیکی دارد. خطوط راه آهن اروپای شرقی نسبت به اروپای عربی فرق دارد. به این لحاظ اکمالات نیرو های در اروپای شرقی مشکل است. قابل تعجب است که متخصصین امریکای در جریان 75 سال این مساله را درک نکرده بودند و فقط حالا فهمیدند که با مشکلات اساسی روبرو شده اند.

اکنون صرف 33% قوای امریکا حاضر به جنگ با روسیه استند که در چنین درگیری باید 60% قوای امریکا آماده مجاربه باشد. ممکن این نیرو تا  اخیر سال های 20 آماده گردد.

باید یادآور شد که در سال های جنگ سرد در حدود 250 هزار سرباز امریکائی در اروپا مستقر بود که فعلاً تعداد آنها در حدود 31 هزار میرسد. در کرویای جنوبی نیز سربازان امریکائی کاهش یافته است.

این واقعیت تلخ است که امریکا سالانه 600 ملیارد  دالر مصارف نظامی دارد و آن هیچ  اطمینان پیروزی در صورت جنگ با روسیه را نمی دهد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала