تعیین اهداف طیاره های بدون سرنشین امریکا توسط کارمندان شرکت های خصوصی

© AP Photo / Northrop Grumman via U.S. Navy, Erik Hildebrandtتعیین اهداف طیاره های بدون سرنشین امریکا توسط کارمندان شرکت های خصوصی
تعیین اهداف طیاره های بدون سرنشین امریکا توسط کارمندان شرکت های خصوصی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارمندان اداره تحقیقات خبرنگاری (BIJ) گزارشی را منتشر کردند که در آن تعیین اهداف برای طیاره های بدون سرنشین نظامی آمریکا توسط کارمندان شرکت های خصوصی انتخاب می شود.

براساس گزارش سایت "RT " کارمندان این اداره طی شش ماه با استفاده از برنامه های پیشرفته ، حدود هشت میلیون سوابق معامله شده توسط پنتاگون که از سال 2009 —2014 صورت گرفته، تجزیه و تحلیل کردند. همچنین این اداره از برخی از کارمندان شرکت های خصوصی که نخواستند نامشان فاش شود، مصاحبه گرفته است.
تهیه کنندگان این گزارش تاکید می کنند، که آنها تنها در مورد نیروهای نظامی امریکا که مربوط فعالیت های بخش نظامی وزارت خارجه امریکا می باشد و در آن زمان قراردادهایی در رابطه به انجام حملات هوایی در یمن و پاکستان با شرکت های خصوصی به امضا رسیده است، معلومات دارند.
بر اساس این گزارش، ارتش ایالات متحده روزانه بیش از یک هزار ساعت ویدئو مربوط به حملات هوایی طیاره های بدون سرنشین را جمع آوری می کنند.
به گفته این منبع، پنتاگون پس از شروع مبارزه علیه "دولت اسلامی" برای نظارت مبجور شد که به طور فزاینده به تحلیلگران غیر نظامی متوسل شود. با این حال، اکثر این تحلیلگران دارای تجربه نظامی، فارغ التحصیلان آکادمی های نظامی می باشند.
یکی از این تحلیلگران، که خواست او را "جان"، صدا بزنیم، گفت: خود ما افراد غیر نظامی می باشیم و دسترسی به دکمه پرتاب راکت نداریم، اما گزارش های خود به اپراتورهای فرماندهان برای راه حل نظامی ارائه می کنیم.
ماه گذشته، 45 نظامی از عسکران سابق نیروهای نظامی ایالات متحده در نامه سرگشاده ای از فرماندهان طیاره های بدون سرنشین خواستار توقف حملات هوایی که در نتیجه آن حداقل 6 هزار غیر نظامی در سراسر جهان کشته شدند، شده و گفتند" شما (فرمانده هان) "روح تان را نجات" دهید، شدند.
پنتاگون از ابراز نظر در مورد این گزارش خودداری می کند. اما سخنگوی نیروی هوایی ایالات متحده گفت: "انجام این عملیات ها برای تامین امنیت ملی ایالات متحده و متحدان آن لازم و حیاتی است".
وی اضافه کرد، افزایش تقاضا برای خدمت کردن دلیل اصلی استفاده از کارمندان غیر نظامی می باشد و آن هم "یک فرایند طبیعی در عملیات نظامی " است.
در این گزارش ، اسامی حدود ده شرکت های خصوصی که با پنتاگون همکاری می کند، ذکر شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала