افزایش کودکان آواره در امریکا

© Sputnik / Maksim Blinovاطفال
اطفال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
از هر 13 کودک آمریکا یک کودک آواره هست

طبق احصائیه های سال 2013 از هر 13 کودک آمریکا یک کودک خیابانی هست که تعداد آنها در مقایسه با سال 2012 میلادی تا 8 % افزایش یافته بود.

آلک روزن، رئیس نهاد کمک به افراد بی خانمان موسوم به Chapman Partnership خاطرنشان می سازد:" برخلاف تصور عمومی که آدم بی خانمان آمریکایی را فرد 40 ـ 30 ساله ای می دانند که زیر پل یا در کنار جاده ها زندگی کرده و گدایی می کند، سن متوسط افراد بی خانمان در آمریکا 11 سال است".

مونیفا اسکات، کارمند یکی از مرکز کمک رسانی به افراد بی خانمان در آمریکا می گوید:" افراد بی خانمان به اشکال گوناگونی خانه های خود را از دست داده اند. خانه برخی از آنها بر اثر سیل زیر آب رفته و برخی دیگر را از خانه شان بیرون کرده اند. آنها درداخل موتر ، زیر پل یا در کنار جاده شب را سر می کنند… طی 20 سال حدود 180 هزار نفر بی خانمان از جمله 20 هزار کودک به مرکز ما مراجعه کرده اند". 
آلک روزن، رئیس نهاد کمک به افراد بی خانمان اظهار داشت بر اساس تحقیقات و گزارشات موجود، یکی از دلایل اصلی وضع فعلی در آمریکا عاید اندک و کمتر از حداقل هزینه زندگی تعداد زیادی از مردم است که به آنها امکان نمی دهد خانه خریداری کرده و در مواردی حتی خانه را کرایه بگیرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала