بی توجهی امریکا به نزول آن در رتبه های بین المللی

© Fotolia / trekandphotoبی توجهی امریکا به صعود آن در رتبه های بین المللی
بی توجهی امریکا به صعود آن در رتبه های بین المللی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه "The Time" پس از اعلام نتایج رتبه بندی های مختلف که هر روز موقعیت امریکا بیش از در آن نزول می کند، نوشت: سیاستمداران امریکا به رتبه بندی های مختلف بین المللی هیچ توجهی نمی کنند.

به گفته این منبع، امریکا حتی در رتبه بندی تعداد کودکانی که زیر خط فقر زندگی می کنند از کشورهایی که دچار بحران مالی، مانند یونان، پولند، لیتوانیا و استونیا شرق های شرقی اروپا، تقریبا عقب مانده است.
به طور متوسط سطح رفاهی و زندگی آمریکایی ها، که بالغ به 39 میلیون دالر است، در رده 27 در رتبه بندی جهانی قرار گرفته و از قبرس، تایوان و ایرلند در رتبه بندی عقیب مانده است.
این منبع می نویسد: آمریکا از لحاظ سطح رضایت مردم از زندگی در رده بیست هفتم و از لحاظ شاخص های رفاه، فساد مالی ، کیفیت و هزینه خدمات اساسی نیز دارد در مقایسه با دیگر کشور ها پائین می آید.

بر اساس گزارش نتایج برخی از این تحقیقات و بررسی، موقعیت ایالات متحده در برخی از رتبه بندی ها بسیار نزول کرده است. به طور مثال، امریکا در رتبه بندی درآمد متوسط در رده 27 قرار گرفته و در رتبه بندی تامین امنیت همچنین در رده 27 و در رتبه بندی اینترنت در 33 از 154 و رتبه بندی صحت و سلامتی در رده 36 از 162 قرار دارد و بسیاری از شهروندان این کشور در زیر خط فقر زندگی می کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала