سایت همسران بی وفا

© AP Photo / Lee Jin-manسایت آشنایی اشلی مادیسون
سایت آشنایی اشلی  مادیسون - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هکرها خواهان برچیده شدن سایت همسران بی وفا شدند

هکر ها با  حمله به سایت  همسران بی وفا Ashley Madison توانستند به بزرگترین پایگاه اطلاعاتی   سایت آشنایی در جهان دسترسی پیدا کنند که تخصص آن  جستجوی  دوست است.  اطلاعات  بعضی از 37  میلیون  کاربر سایت  برای دسترسی آزاد کاربران دراینترنت منتشر شده است.

بلوگ تخصصی  امنیت کامپیوتری « Krebs on Security» این حمله هکری را گزارش داد. سخنگوی سایت آشنایی اعلام کرد  که  سعی می ورزد به  حذف اطلاعات در باره کاربران خود نایل آیند. هکر ها  که با نام مستعار The Impact Team عمل می کنند  اعلام کردند که هدف این حمله  آنها نمایش  فریب  کاربران  شرکت Ashley Madison و دیگر سایت آشنایی Avid Life Media بود. سایت  خدمات  حذف کامل  اطلاعات شخصی را  پیشنهاد می کند که هزینه آن 19 دالر است.

 این خدمات خیلی  محبوب هستند و  طی سال گذشته 1 میلیون و 700 هزار دالر مفاد برای سایت ببار آورد. کاربران همیشه با کمک  کارت اعتباری حق العضویت خود را پرداخت می کنند.  ولی سایت از نام واقعی  صاحب  اطلاعات  اینترنتی  و آدرس ارسال حساب ها  آگاه است.

هکرها تهدید می کنند که اگر این سایت ها (  که قول آشنایی  دختران زیبا و جوان  با  مردان جالب را به آنها می دهند)  از  شبکه اینتر نت ناپدید نشوند،  تمام یادداشت های کاربران  از جمله مشخصات کامل آنها با  فانتزی های محرمانه سکسی و پرداخت های مربوطه از طریق کارتهای اعتباری  و اسامی و آدرس های واقعی  و اسناد و مکاتبات  کارمندان Avid Life Media را منتشر سازند.

در سایت Avid Life Media حمله به سایت را  تأیید  کردند و  گفتند که  به احتمال  زیاد  اشخاصی که به  شبکه داخلی آن دسترسی دارند در این حمله شرکت داشتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала