یک تن داعشی مسیحی شد

© Photo / Video screenshotیکتن داعشی مسیحی شد
یکتن داعشی مسیحی شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکتن از قوماندانان بارز گروپ تروریستی داعش پس از فرار از سوریه به مسیحیت رو آورد

آژانس العالم به نقل از روزنامه امریکایی "کریستین ساینز مانیتور" مینویسد: یک قوماندان بارز تشکیلات تروریستی داعش پس از فرار از سوریه به مسیحیت گرویده و در یک کلیسا در لبنان، این موضوع را اعلام کرده هست.

روزنامه امریکایی به نقل از یک مبلغ مسیحی به نام "جولیان" که چندین سال را در کشورهای مسلمان سپری کرده است نوشت: یکی از قوماندان بارز آموزش عناصر داعش در سوریه که مسؤولیت دهها صفحه وابسته به این گروه تروریستی در پایگاههای اجتماعی را به عهده داشت، به دین مسیحیت رو آورد.

به نوشته این روزنامه، جولیان در گفتگو با رادیوی تبلیغ مسیحیت "شهدا" گفت: این قوماندان داعش که عربستانی است، پس از فرار از سوریه و رفتن به ترکیه با فردی آشنا شد که اطلاعات زیادی درباره مسیحیت در اختیار وی گذشت. این امر باعث شد تا فرد مذکور پس از مدتی پذیرفتن دین مسیحیت را اعلام نماید.

جولیان همچنین اظهار داشت راننده تکسی حامل این داعشی مسیحی شده در بیروت، اظهار داشت: در میانه راه، این فرد از من درخواست کرد تا برای خریدن یک نسخه از انجیل توقف کنم. وقتی از وی درباره دلیل این کار سؤال کردم پاسخ داد که زمانی مسؤول آموزش "جهاد" به عناصر داعش بود. 

گروه تروریستی داعش ساخته و پرداخته عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی است و رهبر اصلی این گروه مدتی زندانی آمریکایی ها در عراق بود. به عقیده ناظران کشورهای غربی با معرفی داعش به عنوان یک گروه مسلمان، درصدد ارائه چهره ای منفی از مسلمانان و تخریب وجهه اسلام هستند. این در حالی است که اقدامات این گروه افراطی از سوی اکثریت قریب به اتفاق مسلمانان محکوم است و اسلام همواره بر تعامل رحمانی و برخورد متمدنانه با شهروندان و حتی پیروان سایر ادیان تأکید کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала