ملاقات سران اتحادیه اقصادی اوراسیا، بریکس و سازمان همکاری شانگهای

© Sputnik / Генадиј Карпов /  مراجعه به بانک تصاویر اوفه
اوفه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برگزاری نشست های سران اتحادیه اقصادی اوراسیا، بریکس و سازمان همکاری شانگهای در شهر اوفه

شهر اوفه، مرکز جمهوری باشقیرستان روسیه از روز 8 تا 10 جولای، میزبان سران اتحادیه اقصادی اوراسیا(EAEU)، گروه بریکس و سازمان همکاری شانگهای (SCO) خواهد بود.

یوری اوشاکوف، دستیار رئیس جمهور روسیه در مسکو اعلام کرد که در نظر است نشست های غیر رسمی سران گروه بریکس و سازمان همکاری شانگهای با شرکت رهبران کشورهای عضو اتحادیه اقصادی اوراسیا در اوفه برگزار شود.

همچنین قرار است نشست غیر رسمی رهبران کشور های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا در حاشیه نشست های سران گروه بریکس و سازمان همکاری شانگهای برگزار شود.

هلگا تسپ لاروش، رئیس جنبش حقوق مدنی آلمان موسوم به "همبستگی" اظهار داشت:" کشور های بریکس پس از نشست خود در برازیل در سال2014 ایجاد یک نظام نوین اقتصادی را آغاز کرده اند که به نظام ترانس آتلانتیک ایجاد شده بر اساس اصل کازینو (قمار) نه می گوید."

فعال آلمانی خاطرنشان ساخت پس از همه پرسی یونان، ورشکستگی کامل نظام ترانس آتلانتیک واضح شده و در نتیجه" پلاتفورم جدید ایجاد خواهد شد که بر اساس آن آمریکا و اروپا خواهند توانست با بریکس همکاری کنند. وی افزود:" در جریان همکاری اوراسیا و غرب، نظم نوین اقتصادی جهان ایجاد خواهد شد که به نفع تمام کشور های شرکت کننده خواهد بود".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала