در امریکا تقاضانامه پخش میکنند که جهت همکاری در چارچوب سازمان بریکس دعوت بعمل می اورد

© Sputnikبریکس
بریکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امریکا خواستار همکاری در چارچوب بریکس می باشد

در استانه هفتمین اجلاس سازمان بریکس، ایالات متحده امریکا تقاضانامه را مبنی بر تمایل واشنگتن به همکاری با اتحادیه بریکس در راستای توسعه اقتصادی در جهان ارایه کرده است. این تقاضانامه با امضای بیش از دو هزار نفر از میان نمایندگان امریکا و جامعه بین الملل ترتیب شده است.

هیلگا تسپ لاورش بنیانگذار انستیتوت شیلر و اقتصاد دان امریکایی می گوید: «سیستم ماورای اتلانتیک با مراکز پولی در وال ستریت و لندن سیتی و مقابله با چین و روسیه باید به گذشته تعلق گیرندد». وی در توضیح سیاست امروزی مقابله با روسیه و چین می گوید: «هدف از تقاضانامه یادشده، دعوت از امریکا و اروپا به خودداری از سیاست های جیوپولتیک و همکاری با بریکس است. امروز ما با دو تهدید متقابل روبرو هستیم: تهدید سقوط سیستم ماورای اتلانتیک و خطر سیاست امروزی ناتو علیه روسیه و چین منجر به جنگ می شود که نوع بشر را نابود می کند. این راهکار جیوپولتیک منجر به دو جنگ در قرن بیستم شده است».
هیلگا تسپ می گوید که همکاری در چارچوب بریکس برای امریکا چندان شناخته شده نیست ، زیرا رسانه های غربی چندان اخبار آن را پخش نمی کنند. وی در ادامه می گوید: «ما می خواهیم برای مردم در باره سازمان بریکس صحبت کنیم و آنها را از مفکوره همکاری با بریکس و بازسازی اقتصاد جهانی به نفع کشورهای غرب آگاه سازیم. جهان باید با مدل کاملا جدید همکاری آشنا شود».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала