فاروق وردک رهبری اپوزیسیون را بدست می گیرد

© Sputnik / Zuhal Sarhadافغانستان مکتب شاگرد Афганистан школа
افغانستان مکتب شاگرد Афганистан школа - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
واکنش آغای فاروق وردک دور از همه پرنسیپ های سیاسی و حقوقی است

انتشار گزارش سیگار در رابطه به مواردی اختلاس در وزارت معارف آتش خشم را در و جود فاروق وردک به جوش آورد. وی هم از بهترین شیوه دفاع یعنی حمله استفاده نمود ٬ نامبرده از یک طرف بر عطا محمد نور حمله کرد و از طرف دیگر هم حکم وطن فروشی را برای سه مقام بلند پایه حکومت صادر نمود.
همچنان فاروق وردک اعلام نمود که رهبری اپوزیسیون حاکمیت را بدست می گیرد٬ تا وطن را از(ارزان فروشی!!!) نجات دهد٬ وی به این شکل خواست به سایر متهمین دولت کرزی که در آینده های دور و نزدیک نام هایشان به زبان خواهد آمد ٬اطلاع دهد که باید بسیج شد و آدرس مشخص است.
البته این واکنش آغای فاروق وردک دور از همه پرنسیپ های سیاسی و حقوقی است٬ فکر می کنم که به خاطر اعاده شخصیت خود ٬ قسمی که در کشور های پیشرفته معمول است ٬می توانست از افزار معمول حقوقی استفاده نماید. اگر وی خود را بیگناه قلمداد می کند٬ خون سردی را حفظ نموده به سادگی میتوانست وکلای مدافع مجرب هم افغانی و هم خارجی استخدام نمایید (فکر می کنم که وی پول کافی برای پرداخت حق الزمه وکلای مدافع دارد) ازین طریق به ارگان های قضایی کشور مراجعه نمایند٬ در صورت موفقیت می تواند نه تنها از وزیر معارف برحال و سیگار خواهان تلافی مزد وکلای مدافع خود ګردد٬ بلکه مبلغ ګزاف را از قیمت صدمه معنوی که به وی رسیده نیز بدست بیاورد. در آن صورت می تواند به گفته خودش با اسناد موثق در دست داشته اش ٬اقدام به افشای (وطن فروشان) کند و همچنان چانس خوبی برای رهبری آپوزیسیون حاکمیت را هم کمایی نماید.
تبصره مکمل دکتورسمیع الله پویا را با استاد احمد ضیا رفعت بشنوید:

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала