نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد ملی در دانیتسک گشایش یافت

© REUTERS / Sergei Karpukhinالکساندر زاخارچینکو
الکساندر زاخارچینکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد ملی در دانیتسک

نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد ملی در روز شنبه دانیتسک گشایش یافت. در نمایشگاه دستاوردهای جمهوری های مرمی دانیتسک و لوگانسک به معرض نمایش گذاشته شده اند. در جمله دستاوردها نه تنها محصولات که قبل از منازعه در دنبس تولید میشدند، بلکه محصولات نو نیز به نمایش گذاشته شده اند.

در مراسم گشایش نمایشگاه الکساندر زاخارچینکو رهبر جمهوری دانیتسک، اندری پورگین رئیس شورای ملی، دینیس پوشیلین نماینده جمهوری در مذاکرات مینسک و همچنان نمایندگان وزارت خانه ها حضور داشتند.

زاخارچینکو در سخنرانی افتتاحیه خود گفت: در این نمایشگاه نه تنها انچه که در دنبس قبل از اغاز منازعه تولید میشدند، بلکه ان چیزهای به نمایش گذاشته شده که دولت در حال جنگ توان تولید ان را نه دارد. من در این پوتنسیال عظیم و اینده دنبس را مشاهده میکنم.

مقامات اوکراین در ماه اپریل سال گذشته ی میلادی، حملات نظامی را علیه مخالفان ساکن منطقه ی مسکونی راه اندازی کرده اند. بر اساس آمار دریافت شده از سازمان ملل متحد، تنها شمار قربانیان بی گناه این درگیری تا به امروز به۶۵۰۰ تن می رسد. در ماه دسامبر سال گذشته ی میلادی، به پادرمیانی سازمان امنیت و همکاری های اروپا، میان نیروهای مخالف و ارتش کشور، توافق هایی حاصل شده است. از روز ۹ جنوری سال جاری میلادی، شمار تلفات ناشی از رگبار و بمباران خانه های مسکونی شهر های مختلف اوکراین منجمله دانتسک، پیوسته افزایش مییابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала