چین و هند علاقمند خریداری تسلیحات جدید روسیه استند

© AP Photoتانک ارماتا
تانک ارماتا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چین، هند و کشور های آسیای جنوب شرقی به طرح های جدید تسلیحاتی روسیه و مقدم بر همه تانک ها و زرهپوش "آرماتا" علاقمندی خود را نشان می دهند

ولادیمیر کوژین، دستیار رئیس جمهور روسیه در زمینه همکاری تکنالوژی ـ نظامی ضمن بیان این مطلب اطمینان داد که با اکنون اردوی روسیه زودتر از دیگران تسلیحات جدید دریافت خواهد کرد اما کارشناسان پیشنهاد می کنند گزینه فروش سریع تسلیحات روسیه به کشور های خارجی بررسی شود.

ولادیمیر کوژین اطلاع داد پس از رسم و گذشت نظامی در مسکو که به افتخار 70 ـ مین سالگرد پیروزی در جنگ کبیر میهنی صورت گرفت، شرکای ثابت روسیه از جمله چین، هند و کشور های آسیای جنوب شرقی به تسلیحات جدید روسی ودر درجه اول به تانک ها و زرهپوش های حمل و نقل پرسونل پیاده "آرماتا" علاقمندی خود را نشان دادند.

یادآور می شود از جمله زرهدارهای"بومرانگ"، ماشین محاربوی"کورگانتس"، وسایط زرهدار"تایفون" و  تانک ها و ماشین محاربوی "آرماتا" در رژه پیروزی سال 2015 در میدان سرخ مسکو شرکت داشتند.

یادآور می شود وجود کپسول زرهی برای خدمه یکی از ویژگی های تانک جدید "آرماتا" است که امکان زنده ماندن تانکیست ها حتی در صورت وقوع انفجار در داخل تانک را تامین می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала