ایوانوف: رسانه های غربی میخواهند مردم روسیه را به ناامیدشدن از حکومت مجبور سازند

© Sputnik / Alexei Nikolski /  مراجعه به بانک تصاویر سرگی ایوانوف
سرگی ایوانوف - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بیانات سرگی ایوانوف

 

رسانه های غربی به وسیله اتهام زدن سعی میکنند مردم روسیه را به ناامیدشدن از مقامات روسیه مجبور سازند. این نظر را سرگی ایوانوف رئیس دفتر ریاست جمهوری روسیه اظهار داشته است. او در این مورد در مصاحبه با تلویزیون RT معلومات داد.

به گفته ایوانوف، در برخی مقالات رسانه های غربی گفته میشود که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و اطرافیان او گویا بی حد فاسد اند و دارایی های عظیم شان را پنهان میکنند.

ایوانوف گفت: " من معتقدم که همه اعلامیه های اتهاماتی به ادرس ما فقط یک هدف را دنبال میکنند و ان تلقین نمودن این مطلب به مردم روسیه است که حلقات حاکم روسیه برحق نیستند. ولی من کاملاً باور دارم که این پلان کار نخواهد داد".

او هدف عمده انتقادات غرب را رئیس جمهور روسیه خواند، ولی اتهامات بی بنیاد از طرف غرب به ادرس طرفداران رئیس جمهور نیز شنیده میشوند.

ایوانوف تصریح کرد: " انها در صورت عدم موجودیت ثبوت ها سعی می ورزند حلقه متهمان را وسیعتر سازد و میگویند که هر کسی که در سانکت پتیربورگ تولد شده، در کاجی بی خدمت میکرد و حالا به نزدیکان پوتین مبدل گشته و به فساد اغیشته اند و غیرصادق می باشند".

او افزود، در حالیکه رسانه های روسیه به پروپاگند متهم میشوند، ولی پروپاگند واقعی را یک عده نشریه های انگلستان و امریکا پیش می برند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала