در امریکا کارخانه های ایجاد تنفر در مقابل اسلام وجود دارد

© Flickr / Ramón Ivanovich Lopezاسلام
اسلام - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تا وقتیکه تنفر در مقابل مسلمانان وجود داشته باشد, عکس العمل متقابل از طرف افراطی ها با اجرای حملات تروریستی وجود خواهد داشت

در امریکا کارخانه های اسلام ستیزی وجود دارد

حمله به مطبعه مجله Charlie Hebdo فرانسوی در جنوری سال 2015 با عث ایجاد امواج جدید نارضایتی ها در ارتباط آزادی بیان شد. به نظر محمد انصار تحلیلگر حملات تروریستی در اروپا و امریکا فقط باعث افزایش اسلام ستیزی گردیده است.

به گفته این تحلیلگر, در امریکا کارخانه های وجود دارد که مصروف ایجاد تنفر در مقابل اسلام استند.

چندی قبل در مرکز نمایشی امریکا ضد و خورد صورت گرفت که در آنجا کانکور عالیترین تصویر پیغمبر اسلام محمد رسول الله با جایزه 10000$ دایر گردیده بود. در این نمایشگاه هیرت ویلدرس که شخصت مشهور با نظریات ضد اسلامی اش میباشد, از طرف سازماندهندگان دعوت شده بود.

در اواسط ماه فبروری 2015 در کیپنهاگن به مرکز فرهنگی Krudttoenden حمله صورت گرفت که در جریان کنفرانس تحت عنوان "هنر, توهین به مقدسات و آزادی بیان" یکی از مولفین و سازمانده این کنفرانس لارس ویلیس مولف کاریکاتور های محمد رسول الله سخنرانی نمود.

حمله جنوری سال 2015 به مطبعه مجله کمیدی Charlie Hebdo فرانسوی سروصدآ به ارمغان آورد.

محمد انصار میگوید که حملات تروریستی در اروپا بار دیگر مساله آزادی بیان و آزادی تحقیرنمودن را مطرح نموده است.

از چنین رویدادها جنبش های ضد جهاد امریکا استفاده میکنند. در امریکا صنعت اسلام ستیزی وجود دارد که در ارزش آن در حدود 200 ملیون دالر ارزیابی میگردد. این گروپ ترس در مقابل اسلام, مک کاتیزم اسلام ستیزی و هیستری را تبلیغ و ترویج میدهند.

تا وقتیکه تنفر در مقابل مسلمانان وجود داشته باشد, عکس العمل متقابل از طرف افراطی ها با اجرای حملات تروریستی وجود خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала