پیسکوف: امیدواریم که مناسبات روسیه و ترکیه توسعه خواهند یافت

© Sputnik / Aleksey Nikolskyiدمتری پسکوف
دمتری پسکوف - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مناسبات روسیه و ترکیه

دمیتری پیسکوف سکرتر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه اعلام داشت که به ولادیمیر پوتین عکس العمل رجب طیب ایردوغان رئیس جمهور ترکیه در باره اظهار نظر راجع به قتل عام ارمنان گزارش داده شده و همچنان اظهار امیدواری نمود که مناسبات دو کشور در اینده نیز توسعه خواهند یافت.

پیسکوف، ضمن پاسخ به این سوال که ایا این اعلامیه ها بر مناسبات روسیه و ترکیه تائثیر خواهند کرد یا خیر، در باره توسعه بعدی مشارکت دو دولت اظهار اطمینان نمود.

پیسکوف اعلام داشت: بسیار امیدواریم که مناسبات همچنان بصورت بالنده توسعه خواهند یافت، طوریکه تا به حال توسعه می یافت. ما پروژه های زیادی روی دست نداریم، از همینرو چیزهای زیادی برای کار وجود دارند.

قبلاً ولادیمیر پوتین در تیلگرام عنوانی شرکت کنندگان محفل « جهان بدون سرحد» تاریخ ۲۴ اپریل سال ۱۹۱۵ را تاریخ غم انگیز، مربوط به یکی از حوادث وحشتناک و فاجعه بار در تاریخ بشریت — قتل عام ارمنان — خواهنده بود. برعلاوه این رهبر روسیه از ایریوان بازدید نمود، تا در مراسم یادبود شرکت نماید. دومای دولتی در روز جمعه در اعلامیه خود مراتب همدردی عمیق خود را با ملت برادر ارمنستان به ارتباط صدمین سالگرد قتل عام ارمنان و همچنان ملل دیگر که در جریان حوادث جنگ اول جهانی صدمه دیده، اظهار داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала