احمد مسعود: تا بر آفراشته شدن پرچم با شکوهِ آزادی به مبارزه ادامه می‌دهیم

رهبر جبهه مقاومت ملی افغانستان با نشر پیامی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر می‌گوید، که تا بر آفراشته شدن پرچم با شکوهِ آزادی به مبارزه و مقاومت ادامه می‌دهیم.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، احمد مسعود، رهبر جبهه مقاومت ملی افغانستان در ادامه افزوده است: "فرا رسیدن عید سعید فطر را به خانواده‌های معظم شهدا، مردم رنج‌دیده‌ی ما و به‌ویژه مقاومت‌گران آزادی‌خواه و دلیر افغانستان وهمه مسلمانان جهان تبریک و شادباش می‌گویم".
احمد مسعود: مردم افغانستان به زودی شاهد حاکمیت مردم، آزادی و برابری خواهد بود
رهبر جبهه مقاومت ملی افغانستان با تاکید بر مبارزه برای آزادی، آبادی می‌افزاید: "ما در شرایطی به استقبال این روز پربرکت می‌رویم که مقاومت‌گران ما روزانه در گوشه‌های مختلف کشور با سر دادن شعار آزادی و برابری، در برابر رژیم ستم‌گر ایستاده‌اند و در خلاصی مردم ما از ستم، مبارزه می‌کنند. با باور به وعده‌ی خداوند و حقانیت مبارزه‌‌ی شان در دفاع مشروع از سرزمین، هویت و ارزش‌های ما، با حمایت قاطعانه و آگاهانه‌ی مردم سربلند کشور، برای یک افغانستان آزاد، آباد و برابر، مبارزه می‌کنند".
در ادامه ای پیام رهبر جبهه مقاومت ملی افغانستان آمده است: "تا برافراشته شدن پرچم با شکوهِ آزادی، هم‌چنان متعهد به ارزش‌های ملی و خواسته‌های مردمی، به مبارزه و مقاومت ادامه خواهیم داد".
در پایان عید سعید فطر را شاد باد گفته و افزوده است: "عیدتان مبارک و طاعات و عبادات تان قبول درگاه حق باد".
یادآوری می کنیم، که امروز چهارشنبه 24 حمل 1403 خورشیدی روز نخست عید سعید فطر در افغانستان است.
بحث و گفتگو