عملیات ویژه روسیه در اوکراین

وزارت خارجه روسیه: یورش جدید به بلگورود را برای بررسی در شورای امنیت سازمان ملل ارائه می کنیم

وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به گلوله باران بلگورود از سوی نیروهای اوکراینی گفت: گلوله باران جدید نیروهای اوکراینی به بلگورود برای بررسی از سوی سازمان های بین المللی ارائه خواهد شد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه در کانال تلگرامی خود اعلام کرد، که گام تروریستی امروزی رژیم کیف در بلگورود از سوی فدراسیون روسیه برای بررسی از سوی سازمان های بین المللی از آن میان شورای امنیت سازمان ملل ارائه خواهد شد.
کشته شدن چند تن در گلوله باران بلگورود از سوی نیروهای اوکراینی + ویدیو
پیش از این، ویاچسلاو گلادکوف، فرماندار منطقه بلگورود گفته بود، که در نتیجه یورش روز پنجشنبه نیروهای مسلح اوکراین به بلگورود، پنج نفر از آن میان یک کودک کشته و 18 نفر دیگر زخمی شدند.
زاخارووا نوشت: "گام تروریستی بعدی رژیم کیف که باعث کشته شدن غیرنظامیان در بلگورود از جمله یک کودک و زخمی شدن تعداد زیادی شد، از سوی روسیه برای بررسی توسط سازمان های بین المللی مربوطه از جمله شورای امنیت سازمان ملل ارائه خواهد شد".
وزارت دفاع روسیه هم امروز گزارش داد، که اوکراین با بکارگیری از RM-70 وامپیر میلرز به منطقه بلگورود حمله کرد، پدافند هوایی 14 گلوله را سرنگون کرد.
در یورش موشکی نیروهای مسلح اوکراین به بلگورود، هفت خودرو آسیب دید
گفت وگو کننده خبرنگار اسپوتنیک گفت: "برپایه داده های نخستین، در جریان یورش موشکی نیروهای مسلح اوکراین به بلگورود، هفت خودرو آسیب دیدند".
بحث و گفتگو