- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

وزارت خارجه روسیه: یورش جدید به بلگورود را برای بررسی در شورای امنیت سازمان ملل ارائه می کنیم

© SputnikA shopping mall damaged by Ukrainian missiles in Russia's Belgorod
A shopping mall damaged by Ukrainian missiles in Russia's Belgorod - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2024
عضو شوید
وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به گلوله باران بلگورود از سوی نیروهای اوکراینی گفت: گلوله باران جدید نیروهای اوکراینی به بلگورود برای بررسی از سوی سازمان های بین المللی ارائه خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه در کانال تلگرامی خود اعلام کرد، که گام تروریستی امروزی رژیم کیف در بلگورود از سوی فدراسیون روسیه برای بررسی از سوی سازمان های بین المللی از آن میان شورای امنیت سازمان ملل ارائه خواهد شد.
Последствия обстрела центра Белгорода ВСУ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2024
کشته شدن چند تن در گلوله باران بلگورود از سوی نیروهای اوکراینی + ویدیو
پیش از این، ویاچسلاو گلادکوف، فرماندار منطقه بلگورود گفته بود، که در نتیجه یورش روز پنجشنبه نیروهای مسلح اوکراین به بلگورود، پنج نفر از آن میان یک کودک کشته و 18 نفر دیگر زخمی شدند.
زاخارووا نوشت: "گام تروریستی بعدی رژیم کیف که باعث کشته شدن غیرنظامیان در بلگورود از جمله یک کودک و زخمی شدن تعداد زیادی شد، از سوی روسیه برای بررسی توسط سازمان های بین المللی مربوطه از جمله شورای امنیت سازمان ملل ارائه خواهد شد".
وزارت دفاع روسیه هم امروز گزارش داد، که اوکراین با بکارگیری از RM-70 وامپیر میلرز به منطقه بلگورود حمله کرد، پدافند هوایی 14 گلوله را سرنگون کرد.
در یورش موشکی نیروهای مسلح اوکراین به بلگورود، هفت خودرو آسیب دید
گفت وگو کننده خبرنگار اسپوتنیک گفت: "برپایه داده های نخستین، در جریان یورش موشکی نیروهای مسلح اوکراین به بلگورود، هفت خودرو آسیب دیدند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала