عملیات ویژه روسیه در اوکراین

حمله موشکی روسیه به یک پایگاه اوکراینی در منطقه عملیات ویژه + ویدئو

حمله موشکی روسیه به یک پایگاه اوکراینی در منطقه عملیات ویژهوزارت دفاع روسیه از حمله هوایی خلبانان روسی با هواپیمای Su-25 به یک پایگاه اوکراینی در منطقه عملیات ویژه خبر داد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش داد که خلبانان روسی با هواپیمای "سو-25" حمله موشکی هوایی به یک پایگاه اوکراینی انجام دادند.
در این گزارش آمده است: خدمه هوانوردی تهاجمی هواپیماهای سو-25 با موشک های هواپیمای هدایت نشده به استحکامات و نیروی انسانی دشمن در جهت دونتسک در منطقه عملیات ویژه نظامی حمله کردند.
خاطرنشان می شود پس از استفاده از موشک ها، خدمه با انجام مانور ضد موشکی، تله های حرارتی را رها کرده و به فرودگاه مبدا بازگشتند. وزارت دفاع روسیه تاکید کرد که همه این اهداف با موفقیت مورد اصابت قرار گرفته اند.
​ خلبان Su-25با علامت تماس "فالکون" گفت: "ما وظیفه ضربه زدن به استحکامات دشمن را به عهده گرفتیم، و به صورت جفتی از موقعیت زمینی، یک مانور ضربتی، ضد موشکی انجام دادیم، منطقه حمله را ترک کردیم و به فرودگاه پرواز برگشتیم".
تصاویر منتشر شده توسط وزارت دفاع نشان می دهد که هواپیما در حال بلند شدن، پرواز در حداقل ارتفاع و ضربه زدن است. علاوه بر این، نقشه های شلیک موشک را می توان از زوایای مختلف مشاهده کرد. فرود Su-25 در فرودگاه نیز فیلمبرداری شد.
بحث و گفتگو