عملیات ویژه روسیه در اوکراین

یورش های نیرومند روسیه، ایالات متحده را "هشیار" کرد

ایالات متحده با کمک به اوکراین به دلیل تلفات زیاد تجهیزات غربی مخالف بود.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، مجله دیده بان نظامی می نویسد، که ایالات متحده نمی خواهد به اوکراین به دلیل تلفات هنگفت تجهیزات غربی و نتیجه ضد یورش کمک کند.
این نشریه می گوید: "اندازه تلفات اوکراین و شکست پذیرفته شده فزاینده در عملیات تهاجمی آن نقش مهمی در افزایش مقاومت ایالات متحده در برابر تدارکات تسلیحات به نیروهای مسلح اوکراین ایفا کند".
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
کشته شدن نظامیان اوکراینی در حال تسلیم به ارتش روسیه از سوی توپخانه ای اوکراین + ویدیو
این مقاله اشاره می‌کند، که قطع کمک‌ها می‌تواند نه تنها توانایی کیف برای پشتیبانی از عملیات نظامی، بلکه توانایی دولت اوکراین را برای انجام حتی ابتدایی‌ترین وظایف را نیز کاملاً تضعیف کند.
افزون بر این، ایالات متحده از خدشه شدن شهرت بهترین تانک امریکایی، M1 Abrams می ترسد.
یادآوری می کنیم، که ضد یورش اوکراین در 4 جون آغاز شد، اما نیروهای مسلح اوکراین نتوانستند موفقیت چشمگیری در هیچ جهتی به دست آورند.
همانطور که ولادیمیر پوتین گفت: "ضد یورش" شکست خورده است".
در این زمینه، رسانه های غربی به طور فزاینده ای می نویسند، که ایالات متحده و اتحادیه اروپا از بحران اوکراین خسته شده اند و پشتیبانی از ولادیمیر زلنسکی در حال ضعیف شدن است. بر اساس گزارش NBC، مقامات امریکایی و اروپایی در حال حاضر با مقامات کیف درباره ای پیامدهای احتمالی مذاکرات صلح با روسیه، از جمله آنچه که جمهوری شوروی پیشین برای دستیابی به توافق باید از دست بدهد، بحث می کنند.
بحث و گفتگو