چندرسانه ای

ضربات اسرائیل به جنوب و شمال غزه

تصاویر اسپوتنیک از پیامدهای ضربان اسرائیل به جنوب و شمال غزه.
Sputnik
1 / 10

وضعیت جنگی در مرز با نوار غزه در جنوب اسرائیل که در جریان بمباران اسرائیل در بحبوحه نبردهای جاری، دود به هوا بلند شده است. به گفته وزارت بهداشت حماس، از زمان شروع جنگ پس از حمله شبه نظامیان فلسطینی به جنوب اسرائیل در 7 اکتبر که بر اساس آمار رسمی اسرائیل، دست کم 1200 نفر جان خود را از دست دادند، بیش از 10000 نفر در بمباران بی امان اسرائیل به نوار غزه کشته شده اند.

2 / 10

انتقال یک فلسطینی مجروح در بمباران نوار غزه توسط اسرائیل به بیمارستان خان یونس.

3 / 10

غیرنظامیان و امدادگران در میان آوارهای ساختمان ویران شده در پی بمباران اسرائیل در خان یونس در جنوب نوار غزه به دنبال بازماندگان می گردند.

4 / 10

زوجی در بالکن خانه ای ویران نظاره گر تلاش غیرنظامیان و امدادگران در میان آوارهای ساختمان ویران شده در پی بمباران اسرائیل در خان یونس در جنوب نوار غزه برای یافتن بازماندگان.

5 / 10

امدادگران در میان آوارهای ساختمان ویران شده در پی بمباران اسرائیل در خان یونس در جنوب نوار غزه برای یافتن بازماندگان تلاش می کنند.

6 / 10

امدادگران در میان آوارهای ساختمان ویران شده در پی بمباران اسرائیل در خان یونس در جنوب نوار غزه برای یافتن بازماندگان تلاش می کنند.

7 / 10

پرتابه‌ها با شلیک شعله‌ای که توسط نیروهای اسرائیلی در موقعیتی در نزدیکی مرز جنوبی اسرائیل در شمال غزه فرود آمدند.

8 / 10

مردی ایستاده در آستانه در خانه ای ویران شده بر اثر بمباران ارتش اسرائیل در نوار غزه.

به گفته وزارت بهداشت حماس، از زمان شروع جنگ پس از حمله شبه نظامیان فلسطینی به جنوب اسرائیل در 7 اکتبر که بر اساس آمار رسمی اسرائیل، دست کم 1200 نفر جان خود را از دست دادند، بیش از 10000 نفر در بمباران بی امان اسرائیل به نوار غزه کشته شده اند.

9 / 10

فلسطینی های مجروح بر اثر بمباران های غزه از سوی اسرائیل.

10 / 10

واکنش یک کودک به آنچه رخ داده است، در حالی که مردم در میان آوارهای یک ساختمان آسیب دیده پس از حمله به رفح در جنوب نوار غزه در 12 نوامبر 2023، و در حالی که نبردها بین اسرائیل و جنبش فلسطینی حماس ادامه دارد، وسایلی را نجات و جمع می کنند.

بحث و گفتگو