ایالات متحده در آستانه جنگ بزرگ قرار دارند

وخامت اوضاع سیاسی در ایالات متحده قبل از انتخابات ریاست جمهوری می تواند منجر به جنگ داخلی شود
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، نشریه 19fortyfive می‌گوید: "وقتی دموکراسی - اوج آزادی‌های که امریکایی‌ها آن را گرامی می‌دارند - در خطر باشد، می‌تواند نشانه یک درگیری بزرگ باشد.
به گفته نویسنده، اختلاف نظر بین نامزدهای ریاست جمهوری امری رایج است. با این همه، شدت احساسات بین دونالد ترامپ و جو بایدن باعث ایجاد تنش بی سابقه ای در داخل ایالات متحده شده است. بنابراین، پس از یک سری دوسیه های جنایی علیه رئیس سابق کاخ سفید، او آشکارا رقیب اصلی خود را که قبلاً در رتبه بندی با او برابری کرده است، تهدید می کند.
در خلاصه مطالب آمده است که یک رویارویی سخت بین جمهوری خواهان و دموکرات ها به نمایندگی از ترامپ و بایدن می تواند به جنگ داخلی در ایالات متحده منجر شود.
انتقاد ترامپ از اقدامات بایدن در قبال اوکراین و اسرائیل
در اواخر اکتوبر، گالوپ گزارش داد که محبوبیت بایدن در میان دموکرات ها به پایین ترین حد خود رسیده است. در ماه اکتوبر با 11 فیصد کاهش به 75 فیصد رسید. به گزارش پرتال اکسیوس، یکی از دلایل آن این است که برای اولین بار در 20 سال گذشته، اعضای حزب رهبر امریکا بیشتر با فلسطینی ها همدردی می کنند تا با اسرائیلی ها. در همان زمان، خود رئیس جمهور بدون قید و شرط از تل آویو حمایت کرد.
به گفته پورتال EADaily، سطح حمایت از رئیس کاخ سفید در جامعه نیز به پائین ترین سطح - 37 فیصد - کاهش یافته است.
بحث و گفتگو