نابودی 4 تانک لئوپارد و 300 تن از نیروهای اوکراینی در یک روز + ویدیو

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، با اقدامات شجاعانه و قاطع نیروهای شرق (وستوک)، تمامی حملات دشمن دفع شد و نیروهای اوکراینی در یک روز 300 تن از نیرو و چهار تانک لئوپارد در مسیرهای زاپروژیا و یوژنو-دونتسک از دست دادند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز شنبه اعلام کرد، نیروهای اوکراینی در یک روز 300 نفر و چهار تانک لئوپارد را در مسیرهای زاپروژیا و یوژنو-دونتسک از دست دادند.
بر اساس اطلاعات داده شده وزارت دفاع روسیه، در جهت زاپروژیا، اقدامات فعال قطعات نیروهای شرق (وستوک)، حملات هوانوردی ارتش و توپخانه، دو حمله دشمن را با نیروهای تقویت شده با تانک، در جهت دفع کرد.
گفته میشود، در مناطق شهرک های نوودانیلوکا و مالایا توکماچکا در منطقه زاپروژیا، دو ستون از موترهای زرهی دشمن منهدم شدند.
وزارتخانه تصریح کرد: دشمن سه حمله ناموفق در مناطق شهرک های لودانویه در منطقه زاپروژیا واستاروژیوا و نیسکوچنویه در جمهوری دونتسک، را انجام داد که هر کدام با نیروهایی تا یک گروهان پیاده نظام همراه بودند.
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
سیستم دفاع هوایی روسیه دو راکت اوکراینی را در کریمه سرنگون کرد
وزارت دفاع روسیه افزود: مجموع تلفات نیروهای اوکراینی در این مناطق در طول امروز بر 300 پرسنل نظامی، 9 دستگاه تانک که چهار دستگاه لئوپارد، 11 موتر جنگی پیاده نظام شامل پنج نفربر زرهی برادلی امریکایی، 14 موتر زرهی جنگی، 6 موتر و یک دستگاه خودکششی توپخانه سزار فرانسوی بوده است.
بحث و گفتگو