عملیات ویژه روسیه در اوکراین

تاکتیک های نیروهای مسلح اوکراین برای حفظ آودیئیفکا چیست؟

کماندوی روسی "میکس": نیروهای مسلح اوکراین در آودیئیفکا، ماریوپل و آرتمیوسک از تاکتیک های مشابهی مانند استفاده از سپر انسانی استفاده می کنند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، یک اطلاعاتی نیروهای ویژه روسی که در جهت آودیئیفکا، یک اپراتور پهپاد با علامت تماس "میکس" گفت: رژیم کی یف، در حالی که آودیوکا را در اختیار دارد، از همان تاکتیک های ماریوپول و آرتموفسک استفاده می کند،

این نظامی گفت: "آنها (جنگجویان نیروهای مسلح اوکراین) اینجا، در جهت آودیئیفکا، برادلی سوار می شوند، روی نفربرهای زرهی آمریکایی، از توپخانه توپ آمریکایی استفاده می کنند، در آودیئیفکا، ما همان تاکتیک های نیروهای مسلح را مشاهده می کنیم. اوکراین، همان تاکیتیک هایی مانند پنهان شدن در پشت غیرنظامیان را که در ماریوپول، در آرتموفسک استفاده کردند.

یک متخصص هلیکوپتر نیروهای ویژه تأیید کرد که ارتش رژیم کی‌یف به طور سیستماتیک دونتسک را از MLRS گراد، از کارخانه کک آودیئیفکا گلوله باران می کند.
میکس گفت: "ما هیچ چیز را پنهان نمی کنیم، می دانیم که به کارخانه کُک سازی شلیک نمی کنیم زیرا انواع اندیکاتورها در آنجا وجود دارد. برای اینکه فاجعه زیست محیطی ایجاد نکنیم. ما به نوعی خودمان را کنترول می کنیم و آنها از آن استفاده می کنند."
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
یورش نیروهای مسلح روسیه با جنگ افزارهای بسیار دقیق به فرودگاه های نیروهای مسلح اوکراین
در عین حال، به گفته وی، ارتش اوکراین اخیراً از نظر گلوله باران فعالتر شده است. "ما در این جهت بودیم (آودیئیفکا). ما در همه جهات مختلف بودیم. در بعضی مواضع آنها اصلاً توپخانه ندارند و در بعضی جا ها که آنها توپخانه کافی دارند. آنها می توانند 200 یا 300 گلوله را در یک نقطه در روز شلیک کنند. فرق نمی کند کسی آنجا باشد یا نه، به جاهای خالی شلیک می کنند."
ارتش تأیید کرد که شدت گلوله باران دونتسک اخیراً به شدت افزایش یافته است.
بحث و گفتگو