عملیات ویژه روسیه در اوکراین

پسکوف: غرب زمانی به ارزش ها رو می آورد که به سودش باشد

سخنگوی رئیس جمهور روسیه درباره ای عدم واکنش غرب به یورش ها به منطقه بلگورود و مسکو روشنی انداخت.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در مصاحبه ای با روزنامه نگار پاول زاروبین گفت: غرب تنها زمانی از حقوق بشر و ارزش های اروپایی صحبت می کند که برای آنها سود داشته باشد.
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
بیشتر شهروندان دنبس خواهان پیوستن به روسیه هستند
پسکوف گفت: "حقوق بشر و ارزش‌های اروپایی در درک همین اروپایی‌ها یک چیز گوتاپرکا است. این به نظر من تیوتچف بود. "کار بیهوده، نه، شما نمی توانید با آنها استدلال کنید. آنها هر چه لیبرال تر، مبتذل تر هستند. تمدن برای آنها یک فتیش است، اما ایده های آن برای آنها غیرقابل دسترس است." و دیگر چنین انحراف غزلی. اما اینها همان افرادی هستند که سال ها متوجه بمباران دونباس نمی شدند. در واقع زمانی که هنوز عملیات نظامی ویژه صورت نگرفته بود. اینها همان افرادی هستند که متوجه کودکان مقتول نشده بودند و متوجه ردیف قبرهای کودکان در دونباس نشدند".
وی یادآور شد، که در آن زمان روسیه از آنها "یک کلمه محکومیت" نشنید.
او گفت: "در واقع، آنها به این نوع خط گوتاپرکای خود ادامه می دهند: وقتی برای آنها مناسب باشد، به همه این ارزش های جهانی برای آنها اشاره می شود. وقتی برای آنها راحت نیست، این پیوندها اتفاق نمی افتد. ما باید کارمان را بشناسیم، کارمان را انجام دهیم و کارمان را تا آخر تمام کنیم. ما جایگزین دیگری نداریم".
بحث و گفتگو