عملیات ویژه روسیه در اوکراین

روشنگری وزارت دفاع روسیه درباره ای آزادی آرتموفسکی

نیروهای تهاجمی "واگنر" با پشتیبانی هوانوردی و توپخانه عملیات آزادسازی آرتموفسک را تکمیل کرد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه نوشت، نیروهای روسی در منطقه آرتموفسک واحدهای اوکراینی را شکست دادند و یک پل جاده ای را که از روی آن نیروهای کمکی برای نیروهای مسلح اوکراین فرستاده می شد، ویران کردند.
در بیانیه ای وزارت دفاع روسیه آمده است: "یورش های هوایی و آتش توپخانه گروه نیروهای جنوبی باعث شکست واحدهای دشمن در مناطق شهرک های کنستانتینوفکا، بوگدانوفکا و کراسنویه جمهوری خلق دونتسک شد. افزون بر این، در منطقه شهرک کراسنوئه، یک پل خودرویی ویران شد که از آنجا نیروهای کمکی برای نیروهای مسلح اوکراین به آرتموفسک فرستاده می شد و همچنین یک انبار مهمات تیپ 60 مکانیزه نیروهای مسلح اوکراین از بین برده شد".
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پوتین آزادسازی آرتموفسک را به سربازان روسی شاد باد گفت
این بخش بار دیگر خاطرنشان کرد، که گروه های تهاجمی واگنر با پشتیبانی گروه جنوبی، آزادسازی آرتموفسک را تکمیل کردند. در همان زمان، هوانوردی 6 سورتی پرواز انجام داد و توپخانه 69 مأموریت آتش را انجام داد.
تنها در یک روز، نیروهای مسلح اوکراین حدود صد سرباز و مزدور، یک تانک، خودروهای جنگی پیاده نظام، پنج لاری و دو دستگاه توپخانه خودکششی - کراب لهستانی و گووزدیکا - را در جهت آرتموفسک از دست دادند. در منطقه روستای کالینین یک رادار ضد باتری AN/TPQ-50 نابود شد.
بحث و گفتگو