چندرسانه ای

رسم و گذشت روز پیروزی در سراسر روسیه برگزار شد

امروز در سراسر روسیه و یک تعداد کشورهای آسیایی اتحاد شوروی سابق و عده از کشور های دیگر رسم و گذشت نظامی را به مناسبت روز پیروزی در جنگ دوم جهانی علیه آلمان ناسیونالیستی برگزار گردید.
Sputnik
1 / 18

سربازان در مراسم اهدای تاج گل و گل در شعله ابدی در مجموعه یادبود به افتخار سربازان شوروی که در جنگ های آزادسازی ساخالین جنوبی در میدان شکوه در یوژنو ساخالینسک کشته شدند.

2 / 18

مردم در آستانه رسم و گذشت نظامی روز پیروزی در مسکو، روسیه، سه شنبه، 9 می 2023، به مناسبت هفتاد و هشتمین سالگرد پایان جنگ جهانی دوم، لحظات حساسی را به اشتراک می گذارند.

3 / 18

شرکت کنندگان در رسم وگذشت نظامی به مناسبت هفتاد و هشتمین سالگرد پیروزی در جنگ بزرگ میهنی در میدان پیروزی در یوژنو-ساخالینسک.

4 / 18

یک زن رسم و گذشت نظامی را به مناسبت هفتاد و هشتمین سالگرد پیروزی در جنگ بزرگ میهنی در میدان پیروزی در یوژنو-ساخالینسک تماشا می کند.

5 / 18

کودکان در 8 می 2023، در آستانه هفتاد و هشتمین سالگرد پایان جنگ جهانی دوم، آهنگ میهن پرستانه را در میدانManezhnaya در مسکو می خوانند.

6 / 18

شرکت کنندگان در رسم وگذشت نظامی به مناسبت هفتاد و هشتمین سالگرد پیروزی در جنگ بزرگ میهنی در میدان پیروزی در یوژنو-ساخالینسک.

7 / 18

معاون قوماندان قوای مرکزی برای امور نظامی-سیاسی بریدجنرال رستم مینکایف در رسم و گذشت نظامی اختصاص داده شده به 78 سالگرد پیروزی در جنگ بزرگ میهنی در یکاترینبورگ.

8 / 18

سربازان شرکت کننده قبل از شروع رسم و گذشت در مسکو که به 78 سالگرد پیروزی در جنگ بزرگ میهنی اختصاص داده شده است.

9 / 18

خدمه تشریفاتی جنبش میهن پرستانه یونارمیا در طول یک رژه نظامی که به 78مین سالگرد پیروزی در جنگ بزرگ میهنی در نووسیبیرسک اختصاص داشت.

10 / 18

سربازان روسی برای شرکت در رژه نظامی روز پیروزی در مسکو، روسیه، سه شنبه 9 می 2023، به مناسبت هفتاد و هشتمین سالگرد پایان جنگ جهانی دوم، به سمت میدان سرخ راهپیمایی کردند.

11 / 18

9 می 2023. رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور قرقیزستان صدیر جپاروف (چپ)، شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان (سوم چپ) و امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان (راست) پس از پایان رژه در مسکو که به 78مین سالگرد پیروزی در جنگ بزرگ میهنی

12 / 18

تانک T-34 برای شرکت در رسم و گذشت 78مین سالگرد پیروزی در جنگ بزرگ میهنی در میدان سرخ مسکو.

13 / 18

رسم و گذشت در میدان سرخ مسکو که به 78مین سالگرد پیروزی در جنگ بزرگ میهنی اختصاص دارد.

14 / 18

اجرای تیم های خلاق در رژه نظامی اختصاص یافته به هفتاد و هشتمین سالگرد پیروزی در جنگ بزرگ میهنی در میدان هزاره در کازان.

15 / 18

یک سرباز و خانواده اش رژه نظامی اختصاص داده شده به 78مین سالگرد پیروزی در جنگ بزرگ میهنی را در یاکوتسک تماشا می کنند.

16 / 18

یک افسر گارد افتخاری در مراسم گل و تاج گل در آرامگاه پیسکاریوفسکویه، جایی که بیشتر قربانیان محاصره لنینگراد در طول جنگ جهانی دوم در آن دفن شده بودند، در آستانه روز پیروزی، کلاه سربازی را تنظیم می کند تا 78 سال پس از پیروزی را جشن بگیرد.

17 / 18

سربازان روسی برای شرکت در رسم و گذشت نظامی روز پیروزی در مسکو، روسیه، سه شنبه 9 می 2023، به مناسبت هفتاد و هشتمین سالگرد پایان جنگ جهانی دوم، به سمت میدان سرخ راهپیمایی کردند.

18 / 18

نیکول پاشینیان صدراعظم ارمنستان، الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس، قاسم ژومارت توکایف رئیس جمهور قزاقستان، رئیس جمهور قرقیزستان سادیر جپاروف، رئیس جمهور ازبکستان شوکت میرضیایف، رئیس جمهور ترکمنستان سردار بردی محمداف و رئیس جمهور تاجیکستان امامعلی راه در مراسم گلریزان در شعله ابدی مقبره سرباز گمنام در باغ اسکندر.

بحث و گفتگو