عملیات ویژه روسیه در اوکراین

رسانه ها: اوکراین سلاح کافی برای ضد حمله ندارد

نیویورک تایمز: اوکراین تانک و سایر تسلیحات کافی برای ضد حمله ندارد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، نیویورک تایمز با استناد به اسناد محرمانه پنتاگون که وارد شبکه های اجتماعی شد گزارش می دهد که مقدار تانک های غربی و سایر تسلیحات موجود برای یک ضد حمله احتمالی اوکراین در آینده کافی نیست و بعید است تحویل های بعدی به موقع برای شروع عملیات نظامی برسد.
این روزنامه می نویسد: "اعلام این که تانک های آبرامز می توانند تا پاییز به اوکراین برسند، قدرتمندترین سلاح ایالات متحده را یک قدم به درگیری نزدیکتر می کند. اما حتی اگر آنها زودتر برسند، باز هم زمانی برای رسیدن به میدان نبرد به موقع برای شروع ضد حمله اوکراینی ندارند.
نیویورک تایمز به ارقام فاش شده اشاره می کند که برنامه ریزان ارتش ایالات متحده معتقدند 253 تانک برای ضد حمله آتی اوکراین مورد نیاز است. با این حال، تا پایان فبروری، وعده داده شد که 200 تانک تهیه کند که تنها 60 تانک ساخت غرب بود که کی‌یف درخواست کرد.
گفته می شود که 140 تانک انتقال یافته خودروهای بازسازی شده دوره شوروی هستند.
همچنین داده هایی در مورد تجهیزات توپخانه ارائه می دهد. گفته می‌شود که از اول مارچ، اوکراین تنها کمتر از 10000 گلوله 155 میلی‌متری امریکایی در انبار دارد و انتظار می‌رود تا چند روز دیگر تعداد آنها تمام شود. همچنین ادعا شده است که طی 12 روز آینده، ایالات متحده 30000 گلوله دیگر تحویل داده است.
این روزنامه ادعا می کند که سازندگان مهمات در ایالات متحده و اروپا می گویند "سال ها طول می کشد تا تقاضای عظیم اوکراین برآورده شود."
متحدان کی‌یف به ضد حمله موفق نیروهای مسلح اوکراین امیدی ندارند
بحث و گفتگو