سفر غیرمترقبه بایدن به اوکراین

جو بایدن رئیس جمهور امریکا امروز غیر مترقبه عازم کیف شد.
Sputnik
1 / 10

جو بایدن امروز 20 فبروری 2023 غیر مترقبه عازم کیف شد و با رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی و همسرش اولنا زلنسکا دیدار کرد. جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده طی این سفر غیرمنتظره افزایش تحویل تسلیحات را به اوکراین وعده داد.

2 / 10

رئیس جمهور ایالات متحده جو بایدن در جریان سفر به کیف تاریخی 20 فبروری 2023 مورد استقبال ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین قرار گرفت. روزنامه‌نگاران خبرگزاری فرانسه شاهد حمله روسیه به اوکراین بودند. بایدن در اولین سفر خود به این کشور از زمان آغاز درگیری ها، در پایتخت اوکراین با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین دیدار کرد.

3 / 10

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده در حالی که برای بازدید از کیف در 20 فبروری 2023 وارد شد، در کنار ولدیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین) در مقابل کلیسای جامع سنت مایکل قدم می زند. این اولین سفر بایدن از زمان آغاز درگیری ها به کیف است که با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین دیدار نموده است.

4 / 10

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، دوشنبه، 20 فبروری 2023، در مراسم اهدای تاج گل به همراه ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در دیوار یادبود خارج از کلیسای جامع گنبد طلایی سنت مایکل در طی یک بازدید از پیش اعلام نشده در کیف، شرکت نمود.

5 / 10

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، سمت راست، با رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی در کلیسای جامع گنبد طلایی سنت مایکل در طی یک بازدید از پیش اعلام نشده در کیف، دوشنبه، 20 فبروری 2023 قدم می زند.

د

6 / 10

رئیس جمهور جو بایدن با رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی در یک بازدید غیرمنتظره در کلیسای جامع گنبد طلایی سنت مایکل در کیف، دوشنبه، 20 فبروری 2023، قدم زد.

7 / 10

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، با ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در یک بازدید غیر منتظره در کلیسای جامع گنبد طلایی سنت مایکل در کیف، دوشنبه 20 فبروری 2023 قدم می زند.

8 / 10

رئیس جمهور جو بایدن پس از ورود به کاخ ماریینسکی در کیف امروز 20 فبروری 2023 توسط ولودمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین از پله ها بالا می رود.

9 / 10

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده و ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین طی کنفرانس مطبوعاتی در کیف در 20 فبروری 2023 شرکت کردند. - جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، در سفر غیرمنتظره به کیف در 20 فبروری 2023، وعده افزایش تحویل تسلیحات به اوکراین را داد. او همچنان متعهد به "تعهد بی‌پرده" واشنگتن در دفاع از تمامیت ارضی اوکراین شد.

10 / 10

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، در دیدار با رئیس جمهور اوکراین، ولودیمیر زلنسکی در کاخ ماریینسکی طی بازدید از پیش اعلام نشده در کیف، امروز دوشنبه، 20 فبروری 2023، کتاب مهمان را امضا می کند.

بحث و گفتگو