چندرسانه ای

پس از تیراندازی در کالیفرنیا در جشن سال نو چینی

Sputnik
1 / 8

دو مرد در نزدیکی استودیوی رقص ستاره به احترام قربانیان کشته شده در تیراندازی در پارک مونتری، کالیفرنیا، یکشنبه، 22 جنوری 2023، گل می گذارند.

یک مرد مسلح در اواخر روز شنبه در یک استودیوی تالار رقص چند نفر را در میان جشن های سال نو قمری در محله عمدتاً آسیایی-آمریکایی مونتری پارک کشت.

2 / 8

این تصویر که با پهپاد گرفته شده است، استودیوی رقص ستاره را در پارک مونتری، کالیفرنیا، یکشنبه، 22 جنوری 2023 نشان می دهد.

3 / 8

افسران پولیس پارک مونتری در محل تیراندازی دسته جمعی در پارک مونتری، کالیفرنیا، در 22 جنوری 2023 ایستاده اند.

پولیس گفت که در تیراندازی دسته جمعی در یکی از شهرهای آسیایی در جنوب کالیفرنیا ده نفر کشته و حداقل 10 نفر دیگر زخمی شده اند و مظنون هنوز فراری است.

4 / 8

پرسنل اجرای قانون در خارج از سایت در تورنس، کالیفرنیا دیده می شوند، جایی که گمان می رود مظنون به تیراندازی دسته جمعی که در آن 10 نفر در پارک مونتری، کالیفرنیا کشته شدند، پنهان شده است.

پلیس روز یکشنبه با مردی درگیر شد که 10 نفر را در تیراندازی دسته جمعی در یک باشگاه رقص در جشن سال نو قمری در کالیفرنیا کشته است.

شاهدان گفتند که حداقل 10 نفر دیگر در تیراندازی با مرد مسلح که پلیس او را آسیایی توصیف می کند و به کلوپ در مونتری پارک در نزدیکی لس آنجلس تیراندازی کرد، زخمی شدند.

5 / 8

مردم مأموران اجرای قانون را تماشا می کنند که به داخل یک ون با بدنه ای روی صندلی راننده در تورنس، کالیفرنیا، نفوذ می کنند.

پلیس کالیفرنیا در حال دستگیری مرد مسلحی بود که 10 نفر را در یک کلوپ رقص در جریان جشن های سال نو قمری کشت، پس از یک بن بست طولانی روز یکشنبه در یک ون یافت شد، جایی که تصاویر جسدی را در صندلی راننده نشان می داد.

این عملیات دستگیری 12 ساعت قبل از آن آغاز شد که مردی که پلیس او را آسیایی توصیف کرد شروع به تیراندازی به باشگاهی در مونتری پارک، شهری در لس آنجلس با جامعه بزرگ آسیایی کرد.

6 / 8

هلیکوپتر کلانتر شهرستان لس آنجلس پس از اینکه مقامات به یک ون با جسدی در صندلی راننده در تورنس، کالیفرنیا حمله کردند، در حرکت است.

7 / 8

پولیس در نزدیکی صحنه تیراندازی جمعی در پارک مونتری، کالیفرنیا.

8 / 8

ساکنان سایت جشنواره سال نو قمری پس از لغو آن به دلیل تیراندازی دسته جمعی در نزدیکی پارک مونتری، کالیفرنیا، یکشنبه قدم می زنند.

بحث و گفتگو