چندرسانه ای

بزرگترین آتشفشان اندونزی دوباره بیدار شد

عکس های بزرگترین آتشفشان اندونزی که به تازگی فعال شده است.
Sputnik
1 / 12

دوشنبه، 5 دسامبر 2022روستاییان منطقه ای را که تحت تأثیر فوران کوه سمرو در روستای کاجار کونینگ در لوماجانگ، جاوه شرقی، اندونزی قرار گرفته است، بازدید می کنند،. مرتفع ترین آتشفشان اندونزی در پرجمعیت ترین جزیره خود، ابرهای گازی منتشر کرد.

2 / 12

روستاییان خانه های دفن شده در زیر خاکستر های آتشفشانی را می بینند و میزان خسارات وارد شده را بررسی می کنند.

3 / 12

پس از فوران آتشفشان کوه سمرو در لوماجانگ، جاوه شرقی در 4 دسامبر 2022 مردم به طور موقت در سالن اجتماعات کاندیپور پناه گرفتند.

4 / 12

مزدان همانطور که اطفال خود را از محل خطر فغال شدن آتشفشان تجات دادند مواشی خود را نیز از مخل خطر تخلیه می کنند.

5 / 12

کوه سمرو دود و خاکستر را به سمت آسمان متشر می کنند.

6 / 12

مردم پس از فوران آتشفشان سمرو در روستای کاجر کانینک در لوماجانگ نشسته اند و رقع خستگی می کنند. این آتشفشان خاکستر داع را به ارتفاع یک مایل به سمت این قریه ها پرتاب کرد.

7 / 12

امدادگران جریان مواد آتشفشانی ناشی از فوران کوه سمرو، در لوماجانگ، جاوا شرقی، اندونزی، یکشنبه، 4 دسامبر 2022 را رصد می کنند. مرتفع ترین آتشفشان اندونزی در پرجمعیت ترین جزیره خود، یکشنبه، ابرهای گازی و رودخانه های گدازه ای را منتشر کرد.

8 / 12

مردم پس از فوران آتشفشانی کوه Semeru در روستای Kajar Kuning در Lumajang در 5 دسامبر 2022 از کنار خانه ها عبور می کنند. - کوه Semeru اندونزی در 4 دسامبر فوران کرد و ابرهای خاکستر داغ را به ارتفاع یک مایل و رودخانه هایی از گدازه به سمت پایین پرتاب کرد در حالی که جرقه تخلیه مردم را برانگیخت. نزدیک به 2000 نفر از محل تخلیه شدند. دقیقا یک سال پس از آخرین فوران بزرگ آن ده ها کشته بر جای گذاشت.

9 / 12

مردم با رسیدن به مدرسه ای که به پناهگاهی موقت برای کسانی که از فوران کوه سمرو در لوماجانگ، جاوا شرقی، اندونزی، یکشنبه، 4 دسامبر 2022، تبدیل به پناهگاهی موقت شده اند در حالیکه وسایل خود را حمل می کنند.

10 / 12

دود از کوه سمرو در لوماجانگ در 5 دسامبر 2022 برمی خیزد. فوران ده ها کشته برجای گذاشت.

11 / 12

مردی در حالی که از کنار مسجدی که تا حدی در خاکستر آتشفشانی ناشی از فوران کوه سمرو در روستای کاجار کونینگ در لوماجانگ، جاوه شرقی، اندونزی مدفون شده است و تلویزیون را حمل می‌کند،

12 / 12

مردی به کوه سمرو نگاه می کند که مواد آتشفشانی را در طی فوران روز یکشنبه، دسامبر منتشر می کند.

بحث و گفتگو