کلوپ ویدیو

اقدامات وطنپرستانه در شهرهای مختلف روسیه

در اکثر شهر های روسیه گردهمایی های بخاطر حمایت از پوتین و برگزاری همه پرسی در مناطق دانتسک و لوگانسک برگزار شد.
Sputnik
1 / 14

مرد جوان قبل از تجمع "بیایید نزدیکان خود را رها نکنیم" در میدان مانژنایا در مسکو.

2 / 14

مردم قبل از تجمع "بیایید نزدیکان خود را رها نکنیم" در میدان مانژنایا در مسکو.

3 / 14

مردم به گردهمایی "بیایید نزدیکان خود را رها نکنیم" در میدان مانژنایا شهر مسکو تجمع کردند.

4 / 14

کنسرت-میتنیگ در پارک مرکزی نووسیبیرسک در حمایت از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و برگزاری همه پرسی در مناطق DPR، LPR، Kherson و Zaporozhye برای پیوستن به روسیه.

5 / 14

کنسرت-میتنیگ در پارک مرکزی نوسیبیرسک در حمایت از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و برگزاری همه پرسی در مناطق DPR، LPR، Kherson و Zaporozhye برای پیوستن به روسیه.

6 / 14

گردهمایی در ولادی وستوک بربی حمایت از ساکنان مناطق آزاد شده دونباس و اوکراین، جایی که همه پرسی برای پیوستن به فدراسیون روسیه برگزار می شود. همه پرسی برای ورود مناطق DPR، LPR، Kherson و Zaporozhye به روسیه از 23 تا 27 سپتامبر برگزار می شود.

7 / 14

حضور قزاق ها در گردهمایی ولادی وستوک بخاطر حمایت از ساکنان مناطق آزاد شده دونباس و اوکراین، جایی که همه پرسی برای پیوستن به فدراسیون روسیه برگزار می شود. همه پرسی برای ورود مناطق DPR، LPR، Kherson و Zaporozhye به روسیه از 23 تا 27 سپتامبر برگزار می شود.

8 / 14

حضور ادروی نوجوانان در تجمعی ولادی وستوک در حمایت از ساکنان مناطق آزاد شده دونباس و اوکراین، جایی که همه پرسی برای پیوستن به فدراسیون روسیه برگزار می شود. همه پرسی برای ورود مناطق DPR، LPR، Kherson و Zaporozhye به روسیه از 23 تا 27 سپتامبر برگزار می شود.

9 / 14

راهپیمایی در ولادی وستوک غرض حمایت از ساکنان مناطق آزاد شده دونباس و اوکراین، جایی که همه پرسی برای پیوستن به فدراسیون روسیه برگزار می شود. همه پرسی برای ورود مناطق DPR، LPR، Kherson و Zaporozhye به روسیه از 23 تا 27 سپتامبر برگزار می شود.

10 / 14

پوستر در پارک مرکزی نووسیبیرسک، جای که یک کنسرت تجمع در حمایت از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و برگزاری همه پرسی در مناطق DPR، LPR، Kherson و Zaporozhye در مورد پیوستن به روسیه برگزار می شود.

11 / 14

تجمع مردم در ولادی وستوک غرض حمایت از باشندگان مناطق آزاد شده دونباس و اوکراین، جایی که همه پرسی برای پیوستن به فدراسیون روسیه برگزار می شود. همه پرسی برای ورود مناطق DPR، LPR، Kherson و Zaporozhye به روسیه از 23 تا 27 سپتامبر برگزار می شود

12 / 14

کنسرت-میتنگ در پارک مرکزی نووسیبیرسک بخاطر حمایت از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و برگزاری همه پرسی در مناطق DPR، LPR، Kherson و Zaporozhye برای پیوستن به روسیه.

13 / 14

گردهمایی مردم در ولادی وستوک برای حمایت از ساکنان مناطق آزاد شده دونباس و اوکراین، جایی که همه پرسی برای پیوستن به فدراسیون روسیه برگزار می شود. همه پرسی برای ورود مناطق DPR، LPR، Kherson و Zaporozhye به روسیه از 23 تا 27 سپتامبر برگزار می شود.

14 / 14

کنسرت-میتنگ در پارک مرکزی نووسیبیرسک بخاطر حمایت از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و برگزاری همه پرسی در مناطق DPR، LPR، Kherson و Zaporozhye برای پیوستن به روسیه.

بحث و گفتگو