ورزش

ژاوی به دنبال تغییرات جدی در فصل جدید؛ پسر لاماسیا سیستم بارسا را تغییر می‌دهد؟

نشریه آس مدعی است که ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، سیستم تیمش را تغییر خواهد داد و در فصل جدید از سیستم 3-4-3 استفاده خواهد کرد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در پنجره‌ نقل‌وانتقالات جاری، خریدهای خوبی داشته و توانسته فرانک کسیه، آندریاس کریستنسن، رافینیا، روبرت لواندوفسکی و ژول کونده را به خدمت بگیرد.
خریدهای بارسا نشان می‌دهد که ژاوی به دنبال تغییرات در سیستم بارسلونا است و نشریه‌ در گزارشی این موضوع را تایید می‌کند. خاوی میگل خبرنگار مطرح این نشریه اسپانیایی مدعی است که ژاوی دوست دارد در این فصل با 3 مدافع بازی کند .
براساس این گزارش، این سرمربی 42 ساله بدنبال حضور تنها ژول کونده، رونالد آرائوخو و آندریاس کریستنسن در خط دفاعی است و کمتر از دست و آلبا در سمت راست و چپ کار خواهد گرفت.
در سیستم 3-4-3 در عین حال که در مرکز زمین یک برتری عددی به وجود خواهد آمد، مثلث خط حمله نیز دست نخورده باقی می‌ماند و فضای بیشتر و بهتری برای باز کردن دروازه حریفان خواهد داشت.
گفته می‌شود که این تغییر به مرور زمان به وجود خواهد آمد و تا زمانی که هماهنگی کامل بین ستاره‌های بارسا به وجود نیاید، بارسا به استفاده از سیستم 4-3-3 استفاده خواهد کرد.
بحث و گفتگو