نیروهای مسلح اوکراین غیرنظامیان را از پناهگاه های بمب بیرون وسنگرهای خود را در مکتب ها ایجاد می کنند

رئیس مرکز کنترل وزارت دفاع ملی روسیه گفت، که نیروهای مسلح اوکراین غیرنظامیان را از پناهگاه های بمب بیرون می کنند و در مکتب ها سنگر می سازند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، جنرال میخائیل میزینتسف، رئیس مرکز کنترل دفاع ملی روسیه گفت: شبه نظامیان اوکراینی و مزدوران خارجی به استقرار سنگرها و سلاح ها در موسسات آموزشی در مناطق وینیتسا و خارکف ادامه می دهند و در لیسیچانسک، جمهوری خلق لوهانسک، غیرنظامیان را از پناهگاه بمب که در آن انبار مهمات تجهیز شده بود بیرون کردند.
میزینتسف: غرب، با نادیده گرفتن جنایت های کیف، از تروریستان پشتیبانی می کند
وی تاکید کرد، که نیروهای مسلح روسیه با مردم غیرنظامی به طور انحصاری رفتاری انسانی دارند و به زیرساخت‌های غیرنظامی حمله نمی‌کنند، برخلاف تشکل‌های مسلح اوکراین که همچنان از درمانگاه ها، ساختمان‌های مسکونی، کلیساها، مهدکودک‌ها و کمپ‌های بهداشتی، مکتب ها و دیگر امکانات غیرنظامی برای استفاده از پنهان کردن شبه نظامیان قرار دادن جنگ افزارها کار می گیرند.
او افزود، در موگیلف-پودولسکی، منطقه وینیتسا، در ساختمان مکتب (خیابان پولتاوسکایا، شماره 23)، ملی گرایان و مزدوران خارجی یک نقطه قوی را تجهیز کردند، انبارهایی را با تجهیزات و سلاح های نظامی قرار دادند و در زیرزمین آنها غیرنظامیان را به زور از خانه های مجاور دور کردند. در لیسیچانسک لوهانسک نارودنایا پرسنل نظامی جمهوریخواه نیروهای مسلح اوکراین، با تهدید به خشونت فیزیکی، زنان، کودکان و افراد مسن را از پناهگاه بمب واقع در مکتب شماره 5 بیرون کردند، در حالی که خودشان انبار مهمات، تانک و زره پوش را در آنجا قرار دادند.
میزینتسف گفت: حامل های پرسنل، مسیرهای لیسیوم استخراج شده است، اما مردم محلی عمداً در این مورد مطلع نشدند.
بحث و گفتگو