ناسونالست های اوکراین از کلاه سفیدها در سوریه تقلید می کنند

ناسونالست ها در اوکراین از تاکتیک های کلاه سفید در سوریه استفاده می کنند.
Sputnik
لونا شیبل مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: ناسونالست ها در اوکراین فیلم های صحنه سازی شده و جعل حقایق را به همان شیوه ای که نمایندگان کلاه سفیدها انجام دادند، جعل می کنند.
شایان ذکر است که جنگ عراق و اتهامات داشتن سلاح های کشتار جمعی را به یاد بیاوریم.(وزیر خارجه سابق آمریکا) کالین پاول بعداً به این دروغ اعتراف کرد و گفت که این اطلاعات نادرست است.
ایالات متحده و کشورهای غربی از سناریوهای مشابه در تعدادی از کشورهای دیگر نیز استفاده کردند. امروز، در اوکراین، ناسونالست ها سناریوهای صحنه‌سازی شده را ایجاد می‌کنند و حقایق را جعل می‌کنند - درست مانند اعضای سازمان تروریستی کلاه سفیدها.
هیئت اوکراین برای مذاکره با روسیه وارد بلاروس شد+ ویدئو
مشاور بشار اسد در پاسخ به این سوال که آیا حمایت از تروریست ها در سوریه مشابه حمایت از ناسونالست ها و رادیکال ها در اوکراین است یا خیر، خاطرنشان کرد: این شباهت در همه چیز است: در تبلیغات اطلاعاتی، دروغ و ریا، روش ها و همدستانی که آنها استفاده می کنند و همچنین تاکتیک ها، تحریم ها، شیطان سازی دولت و نمادهای آن.
به گفته شیبل، سناریوهای مشابه پیش از این نه تنها در سوریه مورد استفاده قرار می گرفت و از جمله ایالات متحده آمریکا تحت عناوین مختلف در افغانستان، عراق و تعدادی از کشورهای دیگر استفاده کردند.
بحث و گفتگو