ورزش

مسی: در پاریس خوشحالم، پی‌اس‌جی خود را در جمع تیم‌های بزرگ تثبیت کرده‌است

لیونل مسی در مصاحبه‌ای با مجله رسمی باشگاه پاریسن‌جرمن گفته است که این باشگاه خودش را در میان باشگاه‌های بزرگ اروپا تثبیت کرده و دلیل برای حسادت با باشگاه‌های ریشه‌دار ندارد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، بسیاری از فوتبال دوستان و کارشناسان باور دارند که پاریسن‌جرمن باشگاه بزرگی نیست و بازیکنان بخاطر پول راهی پی‌اس‌جی می‌شوند تا برای این تیم به میدان بروند.
اعتقاد بر این است که زمان زیادی خواهد برد تا پاریسن‌جرمن در حد و اندازه باشگاه‌های بزرگ و ریشه‌دار ظاهر شود و خودش را در میان غول‌های بزرگ اروپا، تثبیت کند.
لیونل مسی ستاره پاریسن‌جرمن که تابستان گذشته به این تیم پیوست، این موضوع را رد می‌کند و می‌گوید که پی‌اس‌جی دلیل برای حسادت با باشگاه‌ بزرگ ندارد و خودش را در اروپا و جهان ثابت کرده‌است.
او در این مورد به مجله باشگاه گفت:" پاریسن‌جرمن باشگاهی است که در حال رشد است، جاه طلبی دارد و می‌خواهد به رشد خود ادامه دهد. این باشگاه یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان است و به پیشرفت و بزرگ‌تر شدن ادامه می‌دهد، آنها هیچ دلیلی برای حسادت با باشگاه‌های بزرگ و تاریخی ندارند."
لئو در مورد شانس این تیم برای قهرمانی در اروپا گفت:" برنده شدن در لیگ قهرمانان دشوار است. اینجا جایی است که بهترین تیم‌ها و بازیکنان رقابت می‌کنند؛ بی‌توجهی به کوچک‌ترین جزئیات می‌تواند شما را حذف کند. باشگاه‌ها و تیم‌های بزرگ در برای قهرمانی می‌جنگند. ما تیمی داریم که باید برای قهرمانی بجنگند. ما هیجان زده و مشتاق به دستیابی به آن هستیم، اما باید آرام بمانیم. در لیگ قهرمانان همیشه بهترین تیم برنده نمی‌شود و باید به همه جزئیات توجه کرد؛ تیم‌های قوی آن‌هایی هستند که به اهداف خود می‌رسند."
مسی در مورد این که از زندگی در پاریس لذت می‌برد یا نه، گفت:" خوشحالم و مشتاقانه منتظر ادامه زندگی و کار هستم."
ستاره پی‌اس‌جی در مورد هم‌تیمی‌هایش نیز صحبت کرد و گفت:" من قبلا نیمار و آنخل دی‌ماریا را می‌شناختم. کیلیان امباپه را نمی‌شناختم، اما ما در زمین بازی با یک‌دیگر بیشتر آشنا می‌شویم تا ترکیب را بهتر کنیم و ببینیم که چگونه با یک‌دیگر احساس راحتی می‌کنیم. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که در بارسلونا و حالا در پاریسن‌جرمن با بهترین‌ها بازی کردم."
مسی در حالی این صحبت‌ها را بیان کرده که در چند روز آخر گزارش‌های در مورد نارضایتی این بازیکن در پاریس منتشر شد و رسانه‌های مدعی بودند که وی از حضور در پاریس رنج‌ می‌برد و دلش برای بارسلونا تنگ شده است.
بحث و گفتگو