ورزش

دلیل غیبت مسی در تمرینات پی‌اس‌جی مشخص شد

مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن‌جرمن در نشست خبری قبل از مصاف با لیل، در مورد غیبت لیونل مسی در تمرینات امروز صحبت و دلیل آن را مصدومیت عضلانی ستاره آرجانتینی عنوان کرد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، پاریسن‌جرمن و لیل فردا شب در ورزشگاه پارک د پرانس در چهارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لوشامپیونه به مصاف خواهند رفت و پاریسی‌ها دیدار دشواری برابر مدافع قهرمانی در خانه دارند.
ورزش
وضعیت مبهم مسی و امباپه در آستانۀ دو بازی دشوار
تمرینات پاریسن‌جرمن امروز برای آمادگی برای این دیدار برگزار شد و در جلسه امروز ستاره‌های چون مسی و امباپه غایب بودند. کادر صحی پی‌اس‌جی دلیل غیبت کلیان امباپه را عفونت گوش و گلو عنوان کرد اما در مورد دلیل غیبت مسی خبر روی سایت باشگاه نشر نشد.
حالا مائوریسیو پوچتینو، در مورد غیبت لیونل مسی در تمرینات امروز صحبت کرد و دلیل آن را مصدومیت عضلانی ستاره آرجانتینی عنوان کرد.
او در این مورد گفت:" لئو پس از بازی سنگین برابر مارسی بدون مشکل و عالی تمرین کرده بود ولی امروز غیبت داشت چون مصدومیتی عضلانی دارد و ترجیح دادیم برای احتیاط، انفرادی به تمرین بپردازد. فردا شرایط او را بررسی خواهیم کرد و ببینیم به بازی با لیل می رسد یا خیر."
مسی در حالی مصدوم شده است که این بازیکن تا حالا در بازی‌هایی که برای پاریسن‌جرمن در لیگ به میدان رفته، موفق به گُلزنی نشده و هواداران این تیم انتظار داشتند وی در برابر لیل به طلسم پایان بخشد.
بحث و گفتگو