ورزش

ادامه تلاش‌های یوونتوس برای حفظ دیبالا

پس از جدایی رونالدو از یوونتوس، این باشگاه قصد دارد پائولو دیبالا را حفظ کند و امیدوار است بزودی برای تمدید قرارداد با این بازیکن به توافق دست یابد.
Sputnik
دیبالا با یووه تمدید می‌کند؟

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد دیبالا  در ماه جون سال 2022، به پایان می‌رسد و گزارش‌ها در ایتالیا نشان می‌دهد که مهاجم آرجانتینی مشتاق ماندن و ادامه دادن در تورین است البته مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن مدت زیادی است که جریان دارد و ممکن است بزودی به نتیجه برسد.

سران یوونتوس نیز پس از جدایی رونالدو به حفظ ستاره خط حمله‌اش فکر می‌کنند و ماسیمیلیانو آلگری نیز به این بازیکن اعتقاد دارد.

براساس گزارش گاتزتادلواسپورت، طرفین تا حال سه دو مذاکره داشته اند، اما هنوز اختلافاتی وجود دارد و سران یوونتوس باور دارند که در جلسه چهارمی با خورخه آنتون، مدیر برنامه‌های پائولو دیبالا، توافق حاصل شود و این بازیکن تمدید کند.

گفته می‌شود که مهم‌ترین خواسته دیبالا افزایش دستمزد است و سران یوونتوس با توجه به حضور رونالدو و دستمزد هنگفت او با این خواسته ستاره آرجانتینی مخالفت می‌کردند اما حالا که او به منچستریونایتد رفته است، سران بیانکونری موافق افزایش دستمزد این بازیکن اند.

بحث و گفتگو