ورزش

پی‌اس‌جی یک ستاره دیگر را از بارسا قاپید

به نظر می‌رسد که باشگاه پاریسن‌جرمن پس از جورجینو واینالدوم، جیانلوئیجی دوناروما را نیز از بارسا دور کرده و این بازیکن را به خدمت خواهد گرفت.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، جیانلوئیجی دوناروما، گُلر سابق میلان که قراردادش با این باشگاه به پایان رسیده است، اخیراً مذاکرات خوبی با بارسلونا داشت و به نظر می‌رسید که انتقال او به این باشگاه بزودی نهایی شود اما مذاکرات بدون دلیل به بن‌بست خورد و این بازیکن از بلوگرانا دور شد.

جدی‌ترین خریداران دوناروما مشخص شدند

دلیل دور شدن این بازیکن جوان از بارسا حالا مشخص شده و رسانه‌های ایتالیایی مدعی اند که پیشنهاد پاریسن‌جرمن سبب شده تا این بازیکن به کاتالان‌ها پشت کند.

در حقیقت این دومین های‌جک پی‌اس‌جی بود که در چند هفته آخر انجام داد و پس از جورجینو واینالدوم، جیانلوئیجی دوناروما را نیز از بارسا دور کرده و این بازیکن را به خدمت خواهد گرفت.

براساس گزارش نشریه‌های ایتالیایی، پی‌اس‌جی با کمیسیون 20 میلیون یورویی مینو رایولا مدیر برنامه‌های بازکن موافقت کرده اند و پذیرفتند که سالیانه 10 میلیون یورو به دوناروما پرداخت کنند.

 قرارداد دوناروما با پاریسن‌جرمن 5 ساله خواهد بود و به صورت رایگان راهی پایتخت فرانسه خواهد شد تا با کیلور ناواس رقابت کند.

بحث و گفتگو