ورزش

مدافع رئال در مورد پنالتی سویا: شرم آور است

دنی کارواخال، مدافع کناری رئال مادرید، به پنالتی اعلام شده برای سویا در برابر این تیم واکنش نشان داد و آن را شرم‌آور عنوان کرد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید شب گذشته در یک دیدار جنجالی میزبان سویا بود و برابر این تیم با نتیجه 2-2 متوقف شد تا شانس اندکی برای کسب عنوان قهرمانی داشته باشد.

کارواخال 51مین مصدوم فصل رئال

در این دیدار داوری مشکلات فراوانی داشت و انتقادات زیادی به مونوئرا مونته و همکارانش که قضاوت این دیدار را به عهده داشتند، وارد است.

مونته شب گذشته در دقیقه 74 برای رئال مادرید پنالتی اعلام کرد اما پس از بررسی وی‌ای‌آر، تصمیمش را عوض کرد و با اعلام خطای هند میلیتائو، به سویا پنالتی داد.

این پنالتی کادرفنی و بازیکنان رئال را شدیداً ناراحت ساخته و آن‌ها با انتشار پُست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، واکنش‌ تندی به آن داشته اند.

دنی کارواخال مدافع کناری رئال مادرید که در دیدار شب گذشته به دلیل مصدومیت حضور نداشت، این تصمیم داور را شرم‌آور عنوان کرد و داور را دلیل از دست رفتن دو امتیاز بسیار مهم می‌داند.

او در انستاگرام خود در این مورد نوشت:" شرم آور است."

این در حالی‌ست که قبل از این زیدان نیز گفته بود که توضیحات داور برایش قناعت بخش نبوده و بخاطر داوری آن‌ها دو امتیاز از دست داده اند.

بحث و گفتگو