ورزش

صحبت‌های جنجالی «آقای خاص» در مورد رقابت‌های بوندسلیگا و لوشامپیونه

خوزه مورینیو سرمربی پرتگالی، دلیل عدم حضور خود در لیگ کشورهای فرانسه و آلمان را نبود رقابت عنوان کرده و می‌گوید که بازی‌ها در این لیگ جذاب نیست.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، خوزه مورینیو که به آقای خاص در دنیای فوتبال معروف است، در کشورهای پرتگال، انگلیس، ایتالیا و اسپانیا، هدایت تیم‌ها پورتو، چلسی دو دوره، اینترمیلان، رئال مادرید، منچستریونایتد و تاتنهام را به عهده داشته و در برخی از این تیم‌ها کارنامه درخشانی نیز داشته است.

شغل جدید «ژوزه مورینیو» پس از اخراج از تاتنهام

این سرمربی پرتگالی اما با وجود پیشنهادات زیاد، هدایت هیچ تیمی را در کشورهای فرانسه و آلمان به عهده نگرفته و سابقه کار در لیگ‌های بوندسلیگا و لوشامپیونه را ندارد.

دلیل این که چرا آقای خاص همواره پیشنهادات تیم‌های آلمانی و فرانسوی را رد می‌کرد، تا حالا مشخص نبود و امروز آقای خاص دلیل آن را در گفت‌وگویی فاش کرد.

مورینیو در این مورد گفت:" در آلمان و فرانسه، به باشگاه A (بایرن مونیخ) یا باشگاه B (پاریسن‌جرمن) بروید، آن وقت سرنوشت شما بلافاصله تغییر می‌کند. در انگلیس اما رقابت در بالاترین سطح است و همین موضوع مرا جذب من کند. من حاضر نیستم  به کشوری بروم که فشار در آن وجود نداشته باشد و رقابت‌ها یک نواخت باشد".

این در حالی‌ست که فصل گذشته دو تیم فینالست رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، از کشورهای فرانسه و آلمان بود و هر دو تیم با حذف تیم‌های بزرگی از کشورهایی که در آن‌ها آقای خاص مربی‌گری کرده بود، به آن مرحله رسیده بودند.

بحث و گفتگو