ورزش

کمبود بازیکن اسپانیایی؛ مشکل جدید برای رئال مادرید

بر اساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی، سرخیو راموس، لوکاس واسکز، ایسکو و ماریانو احتمال در تابستان پیش‌رو رئال مادرید را ترک کنند.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در ترکب اصلی کنونی این تیم تنها 4 بازیکن متولد اسپانیا به نام‌های وازکز، راموس، ایسکو و ماریانو دارد که آینده همگی آن‌ها با شک و تردید عجین شده و ممکن است هیچکدام از در ترکیب فصل آینده آن‌ها نباشد.

آسنسیو شریک مورد نیاز بنزما در خط حمله رئال

با این وجود، اگر آن‌ها از رئال مادرید جدا شوند از فهرست کلی تیم تنها 4 بازیکن اسپانیایی می‌ماند. کارواخال، آسنسیو، ناچو و اودریوزولا. شاید برای بسیاری اهمیت این بازیکن کم باشد و تصور کنند رئال مادرید بدون آن‌ها از نظر فنی مشکلی نخواهد داشت اما نکته آن‌جاست که باشگاه مادرید طبق قانون موظف است 8 بازیکن داخلی داشته باشد.

از سال 2009 - 2008 تیم‌ها در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا موظف شدند حداقل 8 نفر از فهرست 25 نفره‌شان را از بازیکنان بومی پر کنند. رئال می‌تواند روی وینیسیوس، والورده و واران حساب کند زیرا همه آن‌ها پیش از 18 سالگی به رئال پیوستند و شامل این قانون نمی‌شوند اما اودگارد اینگونه نیست زیرا به طور قرضی در تیم دیگری بازی کرده.

به نظر می‌رسد رئال دچار مشکلی عجیب شده و باید به خاطر حل آن هم که شده یا بازیکن جدید خریداری کند یا به بازیکنان اسپانیایی‌اش اجازه خروج ندهد.

بحث و گفتگو