ورزش

واکنش مورینیو به شایعه جدایی بیل در پایان فصل

خوزه مورینیو سرمربی تاتنهام، از بیل اعلام حمایت کرد و در مورد عدم استفاده او در ترکیب وضاحت داد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل ستاره ولزی در تابستان با قرارداد قرضی راهی تاتنهام شد تا بیشتر بازی کند و به روزهای اوج خودش باز گردد.

اختلاف بر سر تمدید قرارداد؛ احتمال بازگشت «گرت بیل» به رئال قوت گرفت

بیل اما در تاتنهام درخشش خوبی نداشته و از 8 نوامبر تا این دم  تنها 45 دقیقه در لیگ برتر بازی کرده است و بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت و مشکلات از دست داده است.

وضعیت نامطلوب این بازیکن سبب شده تا رسانه‌ها از احتمال بازگشت او در پایان فصل به رئال مادرید خبر دهند و این شایعه هر روز بیشتر از قبل قوت می‌گیرد.

خوزه مورینیو سرمربی تاتنهام اما از این بازیکن اعلام حمایت کرد و مدعی شد که اگر او تا حالا خودش را در این تیم ثابت نساخته است، دلیلش مصدومیت بوده و در مورد بیل در پایان فصل با رئال مادرید صحبت خواهند کرد، نه حالا.

او در این مورد گفت:" مطمئناً شما می‌دانید که او در ماه نخست حضورش در اینجا مصدوم شد و در بازگشت برابر استوک مصدومیت او تشدید پیدا کرد. هیچ بحثی در مورد بیل وجود ندارد و او بازیکن قرضی است و در پایان فصل در مورد او تصمیم‌گیری و با رئال صحبت خواهیم کرد".

این در حالی‌ست که رئال چندان به حضور مجدد بیل در مادرید علاقه‌مند نیست و تلاش خواهد کرد تا قرارداد این بازیکن با تاتنهام دائمی شود.

 

بحث و گفتگو